אמו של הנער שנדרס: "עדיף לרוכב להסגיר את עצמו, כי נגיע אליו בכל מקרה"

מאור עשור נפגע היום בתאונת דרכים בעת שחצה את מעבר החצייה כשהוא רכוב על אופניים חשמליים, ורוכב קטנוע שלא הספיק לבלום פגע בו

מאור עשור, נער בן 12, נפגע היום בתאונת דרכים בעת שחצה את מעבר החצייה כשהוא רכוב על אופניים חשמליים, ורוכב קטנוע שלא הספיק לבלום פגע בו. התאונה התרחשה בצומת הרחובות הרצל ונחל נעמן שברובע י"א. מעוצמת הפגיעה נחתכו האופניים לשני חלקים ומאור נפצע באורח בינוני. הלילה, לאחר שמאור שוחרר מבית החולים, סיפרה אמו לילך ל"אשדוד אונליין": "מאור עף מהאופניים שהתרסקו, הוא נחבל בכל גופו. יש לו תפרים ברגל ימין, שבה הוא קיבל מכה חזקה, הדבקה בראש, מכות יבשות בכל הגוף. ברוך השם הוא בסדר, הוא היה בהכרה מלאה כל הזמן, ועכשיו הוא צריך מנוחה. גם בבית החולים וגם במשטרה אמרו לנו שהוא ניצל בנס".

רוכב הקטנוע נמלט, אך השאיר ראיות בזירה. "אנחנו נגיע אליו גם אם זה הדבר האחרון שנעשה", אומרת לילך. "יש במקום תנועה, אנשים, היו עדי ראייה שצילמו, והבנתי שהמקום מרושת במצלמות. העברנו פנייה למי שצריך בעירייה, ואני מאמינה שזה יעזור למצוא אותו בנוסף לראיות שנשארו בזירה כמו פנסים של הקטנוע ועוד חלקים". בנוסף לכל המאמצים הללו, פרסמה לילך פוסט ברשת החברתית "פייסבוק": "מי ששמע על נהג קטנוע שנכנס בילד עם אופנוע בי"א ליד נעמן וברח, נא לעדכן אותי דחוף זה הבן שלי", כתבה.

האירוע עצמו היה קשה לצפייה, ואחת מעדי הראייה, ילדה צעירה חשה ברע והתעלפה, והאנשים שעברו שם חשבו שגם היא נפגעה.

האם מאור זוכר את מי שפגע בו?

"הבן זוכר שמי שפגע בו ירד מהקטנוע אבל הוא לא זוכר אם הוא ירד כדי לעזור לו או פשוט נפל כתוצאה מההתנגשות".

ההורים של מאור מחפשים עדי ראייה גם דרך הרשת החברתית
ההורים של מאור מחפשים עדי ראייה גם דרך הרשת החברתית

במשפחה משערים שכנראה הפוגע נבהל וברח, כאשר ראה שמגיעים למקום אנשים. "אני בטוחה שזה מישהו מהסביבה הקרובה", אומרת לילך. "אני בטוחה שיגיעו אליו. עדיף לו להסגיר את עצמו. הוא טרם נמצא, אבל יש מידע שיוביל אליו, ולפי כל הגורמים התאונה עדיין מוגדרת כפגע וברח בניגוד למה שנכתב באחד מכלי התקשורת".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך