חברת הבנייה צרפתי שמעון ממשיכה להתרחב – תבנה קומפלקס של דיור מוגן בגן יבנה עם 240 יחידות דיור

חברת צרפתי שמעון נכנסת לתחום הדיור המוגן - זכתה במכרז של מנהל מקרקעי ישראל בגן יבנה לרכישת קרקע תמורת 28.6 מיליון שקל
חברת הבנייה צרפתי שמעון ממשיכה להתרחב – תבנה קומפלקס של דיור מוגן בגן יבנה עם 240 יחידות דיור
שמעון צרפתי עם הבן אבי, שמוביל את העשייה בחברת הבנייה המוצלחת

חברת צרפתי שמעון זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת קרקע בשטח של 11.5 דונם בגן יבנה תמורת 28.6 מיליון שקל כולל פיתוח. הקרקע מיועדת למבנה לדיור מוגן עם 240 יח"ד.

לחברת צרפתי שמעון פעילות בנייה מסיבית בתחום המגורים, עם אלפי יח"ד בבנייה ובתכנון בשנים האחרונות. לחברה פרויקטים פעילים בראשון לציון, יבנה, באר יעקב, אשקלון, ירושלים וראש העין, ובקרוב יפתחו פרויקטים בבאר שבע, בת ים וקריית מוצקין.

לפני כחודשיים נכנסה החברה גם לתחום הנדל"ן המניב עם רכישת קרקע מהמינהל בפארק העסקים אגמים בראשון לציון. על קרקע זו מתכננת החברה להקים 2 בניינים בני 7-8 קומות, עם 34,000 מ"ר למשרדים ומסחר.

לדברי ורד צרפתי, סמנכ"לית חברת צרפתי שמעון "המהלך הזה הוא חלק מהאסטרטגיה של החברה להיכנס לתחומים חדשים מעבר לנדל"ן למגורים, וזאת בהמשך למדיניות הממשלה לשווק קרקעות רק במסגרת מחיר למשתכן ולהפסיק לשווק קרקעות למגורים לשוק החופשי. כחלק מחשיבה לטווח ארוך החלטנו לנתב את ההון של החברה לתחומי בניה נוספים, ואנו בוחנים הזדמנויות בתחומי הדיור להשכרה, נדל"ן מניב ועוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך