"תישארו צנועים לעד"

באתר הרשמי של מכבי אשדוד פרסמו פוסט לא רגיל בו מבקשים מהשחקנים, הצוות המקצעי והאוהדים: "אנחנו כאן כדי להזכיר לכולם שמה שמאפיין אותנו כמועדון, הוא הצניעות".
שחקני אשדוד מוחאים כפיים
משחק קשה מול גליל עליון

לא ברור מי אחראי על הפוסט שפורסם באתר הרשמי של מכבי אשדוד/באר טוביה, אבל בימים האחרונים הוא פורסם ובו בקשה יוצאת דופן, להישאר צנועים. להלן הפוסט:

"פוסט זה מוקדש לכל השחקנים שלנו, לכל הצוות המקצועי שלנו ולכל השחקנים שלנו ולכל מי שמרגיש שייכות והזדהות עם הסמל שבתמונה.

העונה הזאת מדהימה ואנחנו נהנים מכל רגע, הקבוצה רצה ונראית מדהים ומביאה הרבה כבוד, הניצחון האחרון על מכבי פוקס ת״א, (אלופת אירופה 6 פעמים ואלופת ישראל 51 פעמים להזכירכם) שהוא גם הניצחון התשיעי ברציפות של הקבוצה והניצחון ה15 מתוך 17 המשחקים האחרונים בליגת ווינר סל, גרמו להמון אנשים לדבר על ״מכבי אשדוד״ ועל המילה ״אליפות״ באותו המשפט. אנחנו כאן כדי להזכיר לכולם שמה שמאפיין אותנו כמועדון, הוא הצניעות.

הלוחמים ימשיכו להילחם ממשחק למשחק, הצוות המקצועי ימשיך לעבוד מאימון לאימון, ואתם האוהדים תמשיכו להגיע ממשחק למשחק.
אנחנו מסתכלים כל פעם רק לעבר המשחק הקרוב, בואו לא נדבר בסוף אפריל/תחילת מאי על מה יקרה בחודש יוני..המטרה הבאה היא המשחק מול ירושלים, אל תתנו לכל הלחץ התקשורתי ולכל אוהדי הכדורסל בארץ לבלבל אתכם, אנחנו נישאר צנועים לעד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך