ראש העיר: "אני חוזר וקורא, צמצמו או תבטלו את המדורה"

השילוב של חום כבד יחד עם רוחות חזקות עלול להפוך את ערב חג המדורות למסוכן ביותר, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי פנה לתושבי אשדוד וביקש לצמצם או לבטל את מדורות ל"ג בעומר

החל משעות אחר הצהריים כוחות הביטחון העירוני צפויים להתפרס ברחבי העיר בכדי לפקח על הבטיחות של מבעירי המדורות וכן על הסביבה. בנוסף לכוחות המפטרלים, נפתח מוקד מיוחד שיכלול צוותי כבאות והצלה, מד"א ומשטרת ישראל אשר ישבו סביב שולחן אחד ויהיו ערוכים להגיב במהירות ובייעילות מקסימלית למקרה הצורך.

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי מזהיר: "אני שוב חוזר וקורא, צמצמו או תבטלו את המדורה. החום הכבד והרוחות החזקות הצפויות לפקוד אותנו הערב, מהוות גורם מסכן. אנו פועלים בכוחות מאוחדים: הרשות המקומית, כב"א, מד״א ומשטרת אשדוד, במטרה לצמצם ככל שניתן או לחילופין ליצור מדורות קטנות מאוד".

שירותי הכבאות וההצלחה וכן גורמים מהעירייה מבקשים מכלל הציבור לשלב יחד עמם כוחות ומציעים להורים לשבת ולודא עם הילדים, הקטנים והגדולים, שהם מבינים את ההנחיות ומודעים לסכנות.

מוסיף לסרי ומבקש: "בואו נתגייס כולנו, כל אחד בחלקה הקטנה שלו, במטרה להעביר את המסר לבטיחות וזהירות ויצירת ערב ל"ג בעומר אלטרנטיבי – חברתי, מהנה, אך ללא מדורה".

חג שמח ובטיחותי!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך