הסטנדאפיסט אילן אדרי יככב בסדרה שנות ה-80

לאחר שכבש את פייסבוק בסרטונים המצחיקים שלו, הסטנדאפיסט האשדודי אילן אדרי יככב בסדרה שנות ה-80
הסטנדאפיסט אילן אדרי יככב בסדרה שנות ה-80
צילום מסך - שנות ה-80

הסטנדאפיסט האשדודי אילן אדרי קיבל הבוקר בשורה אדירה, כאשר פנו אליו מההפקה של הסדרה שנות ה-80 והודיעו לו כי עבר את האודישנים לתוכנית והוא צפוי להופיע בעונה הבאה והרביעית במספר של התוכנית המצליחה בכיכובם של שלום ודניאל אסייג.

וכך הוא רשם בפייסבוק:
"שלישי פעמיים כי טוב בוקר אור וטוב אז רציתי לספר/לעדכן אתכם, חברים אהובים! שממש לפני מספר דקות קיבלתי טלפון מההפקה של שנות ה80! על הקו היה מני אסייג יוצר הסדרה המצליחה ביותר במדינה!!!! ומני מודיע לי אילן עברת בהצלחה את האודישן (אודישן קשה ביותר??) ואתה תיהיה חלק ממשפחת שנות ה80, החל מעונה 4 והתפקיד הוא שלי ?תיכף מתחילים לצלם??❤️ישתבח הבורא! הבוטח בה' חסד יסובבנו ❤️כל זה לא היה קורה בלעדיכם חברים אהובים ויקרים שלי ההצלחה שלי היא שלכם המון תודה על הפרגון בכל דרך אפשרית! ?❣️תודה לך יוצרי ובוראי, אין עוד מלבדו ❣️תודה רבה משפחת אסייג משפחת שנות ה80, על ההזדמנות להיות חלק מכם?תודה לך מני אסייג אלופי ומיודעי ❣️אתה קרן אור בים אפלה!!!! מי שרוצה להגשים את החלום שלו צריך להתעורררררררר!!!! , תעיזו תרצו זה יקרה❤️❤️❤️❤️❤️ שלכם אילן אליהו אדרי פטוצ'יני משנות ה80 שמח וגאה להיות חלק……… ??"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך