מעצמה! מועדון השחמט זכה בפעם השישית באליפות הארץ

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי נפגש הבוקר עם קבוצת מועדון השחמט אשדוד אשר זכה באליפות ישראל לשחמט 2018, הישג משמעותי ומרשים באופן מיוחד לקראת חגיגות 70 השנה לישראל. בפגישה השתתפו הממונה על החינוך וחבר המועצה מר יהודה פרנקל, מנכ"ל רשות הספורט העירוני מר יורם אסרף ו- משה שלו - יו"ר מועדון השחמט אשדוד, רב אומן אמיל סוטובסקי ,רב אומן איליה סימרין ורב אומן ויטלי גולד.
מעצמה! מועדון השחמט זכה בפעם השישית באליפות הארץ

נבחרת אשדוד גברה על הפועל כ"ס בתוצאה 4:2 והקדימה את היריבה הישנה והחזקה באר שבע ע"ש אליהו לבנט שסיימה בתוצאה תיקו 3:3.

משחק השחמט באשדוד הינו מאוד פופלארי וההשקעה בלימוד ופיתוח המשחק מתחיל כבר בבתי הספר מכיתה ג' ועד כיתה י"ב וכיום משתתפים כ- -22 בתי ספר בעיר ו- 3,000 תלמידים בלימוד המשחק וחלקם משתתפים גם בתחרויות. אשדוד נחשבת לאחת הערים המובילות בישראל בהשקעה בתחום השחמט ועם מספר השחקנים הגדול ביותר.לפגישה הצטרפו גם אלוף ישראל עד גיל 13 מוסיוק ליאור ,תלמיד מקיף ה שיטוס בקרוב לאליפות אירופה ורבקה שוורץ אלופת ישראל עד גיל 10.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "מועדון השחמט באשדוד, הינו כיום בין המועדונים המובילים והמצליחים בארץ. הישגיו המרשימים מביאים כבוד רב לעיר ותורמים תרומה משמעותית לקידום השחמט ולעידוד הדור הצעיר להיות חלק מעולם זה.

ההישג המרשים והחשוב בא לאחר 3 שנים בו לא הצליחה אשדוד להגיע לבכורה!במועדון השחמט העירוני רואים באליפות לא פחות ממתנה חשובה לעיריית אשדוד, רשות הספורט העירונית ותושבי אשדוד לקראת 70 שנה למדינת ישראל שמשקיעים רבות כדי לטפח את משחק השחמט לדור הצעיר ובמועדון עצמו. זה לא היה קל אך לבסוף הם עשו זאת. עד לסיום סיבוב האחרון של המשחקים לא היה ברור מי תהיה האלופה. קבוצת ״אשדוד עלית״ הוליכה בראש משחקי הליגה הלאומית לאחר הסיבובים תשעי ועשירי בליגה הלאומית בהפרש קטן של נקודה אחד בלבד.

הובילו את הקבוצה : אמיל סוטובסקי , אלכסנדר מויסיינקו , אילה סמירין , ארטור קוגן , ויטלי גולוד, רומן בר , אייל גרינברג , בוריס קנצלר עם מנהל הנבחרת ויו"ר המועדון המקומי משה שלו.

מועדון השחמט באשדוד הינו בין המועדונים המובילים והמצליחים בארץ. הוא נוסד בשנת 2003 ע"י מחלקת החינוך והספורט של עיריית אשדוד, בראשותו של מר יהודה פרנקל וקבוצה של חובבי שחמט נלהבים בראשות משה שלו. בנוסף, מועדון השחמט של אשדוד מוביל גם את הפיתוח המהיר של המשחק בקרב הילדים והנוער בעיר. אלפי ילדים לומדים את המשחק בבתי הספר כשהכישרונות המבטיחים שבהם נהנים מאימון מתקדם במסגרת המועדון העירוני.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך