אלישע לוי וגיא לוזון ברשימת המועמדים של מ.ס אשדוד לעונה הבאה

השער המדהים של וובה בראון ניצח את אשקלון והשאיר את אשדוד בליגה. בראון: "כמו לידה". המאמן מזרחי: "היום הזה לא נגמר". רשימת המועמדים לאימון אשדוד תכלול את גיא לוזון, אלישע לוי כבולטים. פרסומים על שמם של יובל נעים ושרון מימר כמועמדים נוספים.

יום לאחר ההישארות של מ.ס אשדוד בליגת העל, כבר חושבים על העונה הבאה. המקום הראשון הוא בעמדת המאמן. יוסי מזרחי שהשאיר את הקבוצה בליגה מעוניין לחזור למחלקת הנוער שם הוא משמש מנהל מקצועי. יש כבר כמה שמות שנמצאים בבורסת השמות, אבל הבולטים שבהם הם אלישע לוי לשעבר מאמן הנבחרת שאימן גם במ.ס אשדוד וגיא לוזון. פרסומים נוספים מאזכרים גם את יובל נעים שאימן באשקלון ושרון מימר ממכבי פ"ת. אגב שמם של לוי ולוזון עלה בסביבת הקבוצה לפני מספר ימים בידיעה שמזרחי לא ימשיך.

וובה בראון כבש אולי את אחד משערי העונה. מה שבטוח הוא היה שער העונה של אשדוד במשחק הכי חשוב מול אשקלון שהשאיר אותה בליגה. וובה בראון: "אני שמח שעזרתי לקבוצה להישאר בליגה זה היה כמו לידה בשבילי. אשתי בהריון ואני מרגיש את זה על הבשר שלי. אני שמח שהכל היה תלוי בנו. אני לא שוכח את עמיר, הוא האמין בקבוצה אמר לנו שנישאר בליגה. יוסי אמר לנו שבשלושה ימים לא יכול לשנות אלא להאמין. אמר לנו תאמינו בעצמכם"

גולאסו

יוסי מזרחי עצמו אמר: "נשארנו בליגה עם הרבה נשמה והרבה לב. באתי למשחק אחד או שלושה. היום הזה הוא לא נגמר, מהרגע שקמנו עד שהתחיל המשחק. באתי למשימה אחת להשאיר את אשדוד בליגה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך