ל"ג בעומר בסימן שרב

מגמת ההתחממות צפויה להימשך בימים הקרובים ותגיע לשיאה בערב הדלקת המדורות

אם חשבתם שאתמול היה חם, והיום כבר שרבי ומכביד בדיקת אשדוד אונליין עם השירות המטאורולוגי מגלה כי הקשה מכל עוד לפנינו. בימים הקרובים צפויה להימשך מגמת ההתחממות, וזו תגיע לשיאה ביום רביעי – ערב הדלקת המדורות. מתחילת הסופ"ש צפויה התקררות קלה אך בשירות המטאורולוגי מזהירים כי האויר היבש צפוי ללבות שריפות קוצים, כשלזאת צפויה להצטרף רוח מערבית.

עבור ערב החג עצמו מעריכים בשירות כי תתרחש הקלה קלה של 3-4 מעלות בלבד, ולשם המחשה הטמפרטורה בערב החג צפויה להיות כטמפרטורה הנוכחית (כ 25 מעלות בערב עצמו).

מומלץ להקפיד על שתייה מרובה במהלך היום, ובפרט עבור ילדים ונוער אשר עוסקים בעבודה פיזית של איסוף קרשים וכדומה, ולהימנע מהדלקת אש בשטחים לא מגודרים ושאינם מתאימים לכך.

מכבאות והצלה לישראל נמסר כי השנה יותר מתמיד חשוב כי ילדים לא ידליקו מדורות ללא השגחת מבוגר, וכן כי יש להתרחק מאזורי עשבייה העלולה להתלקח במהירות. לוחמי האש יהיו בכוננות שיא בערב החג ובחג עצמו והם יסתובבו בין מוקדי המדורות, בתקווה שלא יהיה בהם צורך.

חג שמח!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך