הכי טובים בארץ. מכבי אשדוד בניצחון תשיעי ברציפות הפעם על מכבי ת"א 86:79

גם מכבי ת"א אכלה אותה. אשדוד עם 9 ניצחונות ברציפות הפעם 86:79. אשדוד הצליחה לנצח לראשונה העונה את מכבי ת"א. היא במקום הראשון בצוותא עם מכבי ת"א. מדהים.
הכי טובים בארץ. מכבי אשדוד בניצחון תשיעי ברציפות הפעם על מכבי ת"א 86:79
כרגיל הוא שם. הנרי (צילום: לירון מולדובן)

מה יהיה מכבי אשדוד? מה יהיה? זה כבר 9. 9 ניצחונות רצופים. שיא ליגה. הפעם מי שהייתה "הבאה בתור" להפסיד היא מכבי ת"א 86:79. אותה מכבי ת"א שאשדוד לא ניצחה העונה עד כה. אשדוד עם מכבי ת"א במקום הראשון. השיג בלתי נגמר. בעצם שלא ייגמר. מי אמר אליפות?

ווריק החל וסיים ריצת 0:7 של "הדולפינים" בפתיחת הרבע הראשון, כהן צימק מהקו, אבל שלשה של הנרי וסל של לונג קבעו 8:16. רול צינן את ההתלהבות בשלשה וקול בשתי חדירות יפות השווה ל-18:18 אחרי עשר דקות. הנרי הגדיל ל-20:25 מהקו אחרי טכנית לחובת קול. ווריק בשלשה ומהלך גדול של סל ועבירה הגדיל ל-30:37.  לוי ולונג 35:41. במחצית 36:43.

כיאה למשחק בין הראשונה לשניה. (צילום: לירון מולדובן)

ספאחיה ביקש פסק זמן עם הפתיחה. קיין בהטבעה גדולה משלו צימק לחד-ספרתי בשלשה, 53:45. גרינברג לקח פסק זמן, 52:53 בלבד. לוי עצר את הריצה בשלשה. לונג אחרי סלאלום נפלא קבע 52:60. תומאס צימק ל-62:55 בשלשה. טיוס קלע 1 מ-2 מהקו,ובדאנק נוסף צימק ל-79:74. לי קלע סל חשוב, דיברתולומיאו קלע שלשה ורול במתפרצת צימקו ל-82:79, חצי דקה לסיום. אריאל קלע בקור רוח פעמיים מהקו והנרי קבע את תוצאת המשחק מהקו, 79:86.

קמרון לונג המצטיין: "הוכחנו עצמנו בכמה משחקים כבר העונה לא רק במשחק הזה. אם אתה לא מקבל מכות ולא כואב כמו שקיבלתי במשחק הזה, זה לא משחק. אנחנו הקבוצה הכי טובה בארץ".

בראד גרינברג המאמן: "היה פה מאמץ קבוצתי. יש איזון טוב בחלוקת הנקודות, ניצחון טוב. אנחנו מסתכלים משחק אחר משחק. מגיע קרדיט לשחקנים שעושים לי את החיים קלים יותר. הם אוהבים אחד השני. זה כיף לאמן קבוצה כזאת. צריכים להמשיך להיות טובים. אליפות? אשאיר זאת לאחרים להגיד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך