נציגי המועדון הוטרנים פנו בבקשה בהולה לסגן ראש העיר

לאחר פנייתו של בוריס גיטרמן לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, התקבלה בשורה משמחת עבור חברי מועדון הוטרנים שהיו עתידים להיות מפונים ממשכנם
נציגי המועדון הוטרנים פנו בבקשה בהולה לסגן ראש העיר

ביום חמישי האחרון פנו נציגי המועדון הוטרנים לבוריס גיטרמן, סגן ראש העיר, וזאת לאחר שנמסר להם כי יאלצו לפנות את המועדון תוך ימים בודדים על אף שטרם נמצאה להם אלטרנטיבה ראויה.

מועדון הוטרנים, המונה כ 400 וטרנים, נדרש לפנות את משכנו לאחר שהוחלט כי במקומו יוקם בניין של מחלקת רווחה בן 4 קומות שאמנם יכלול בעתיד את המועדון המחודש אך בנייה זו צפויה להימשך מספר שנים והאופציות החלופיות אשר ניתנו להם לא התאימו כלל.

גיטרמן נעתר לבקשתם, פנה בשמם לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וניהל עמו פגישה בעניין בנוכחות נציגי מנהל הרווחה ונציגות הוטרנים. ראש העיר הבין לליבם והבטיח למצוא פתרון ומקום חלופי לבניית המבנה וזאת על מנת לאפשר לוטרנים לשמור על המועדון.

נציגי המועדון הודו לגיטרמן ולראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, על ההבנה ועל הרצון הטוב ואמרו שזו המתנה הגדולה ביותר שיכלו לקבל לכבוד ה-9/5 יום הניצחון על גרמניה הנאצית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך