מזרחי: ״ לא צריך להיות מבין גדול בכדורגל בכדי להבין את חשיבות המשחק״

אמר את הדברים במסיבת עיתונאים לקראת המשחק החשוב מול אשקלון ביום ראשון (19.30, הי״א). דן ביטון עשוי להיות לסגל. עזריאל בתמונת ההרכב.
מזרחי: ״ לא צריך להיות מבין גדול בכדורגל בכדי להבין את חשיבות המשחק״

מאמנה החדש של מ.ס אשדוד יוסי מזרחי, מודע הייטב לחשיבות המשחק מול אשקלון ביום ראשון (19.30). מזרחי התייחס במסיבת עיתונאים, בשישי, למשחק וליריבה.

יוסי מזרחי " לא צריך להיות מבין גדול בכדורגל כדי להבין את חשיבות המשחק הזה, צריך להסתכל על הטבלה ולהבין עד כמה המשחק הזה משמעותי, קריטי ובמצבים כאלה צריך לחזור ליסודות. זה מה שאני מנסה לעשות בימים הספורים האלה שאני מאמן פה. להקנות לשחקנים את השיטה שלי והפילוסופיה, והכי חשוב זה להבין את האחריות במשחק הזה. צריך להיות עם מינימום טעויות בטח בחלק ההגנתי, ולהחדיר בשחקנים את הביטחון והאמונה שהם יכולים לנצח"

ביטון מימין. יתכן ויהיה בסגל

מסרחי התייחס לפעמים קודמות שהגיע לעזור לקבוצה להשאר: " ההיסטוריה לא שווה אפילו רבע נקודה. אז ארבע פעמים באתי וארבע פעמים הצלחתי להשאיר את אשדוד ליגה. זאת הפעם החמישית וזה לא מבטיח אפילו נקודה אחת במשחק הקרוב. זה דור אחר ושחקנים אחרים וצריך לדעת להכנס טוב לראש שלהם ולהתפלל למעלה".

על הסגל החסר אמר: ״אם נבכה על אלו שלא נמצאים אז אין לנו סיכוי אפילו להביא קמצוץ של נקודה. כמאמן אסור לך להסתכל על אלה שלא נמצאים כי כולם משמעותיים מאוד. צריך להסתכל על מה שיש ולנסות להוציא את המיטב".

עשוי לפתוח. עזריאל

מזרחי התיחס ליריבה אשקלון: "במשחק מסוים אין השפעה על הניסיון של המאמן. זה משחק אחד כרגע, ובמשחק אחד יש משמעות לדברים הקטנים של הכדורגל. משחקים כאלה יכולים להיות מוכרעים באיזה מצב סטטי או טעות לא מחויבת של שני הצדדים וזה מה שקורה בסוג משחקים כאלו שהם מעבר למשחק ליגה רגיל. אתה יכול לכוון את השחקנים שאסור להם להגיע למצבים כאלו, אבל איך יתפתח המשחק? אין אפשרות לדעת".

מזרחי התייחס לחשיבות הקהל במשחק:  " הקהל הוא קריטי וכמה שיותר קהל שיבוא לפה וידחוף את השחקנים ברגעים הקשים ויהיו רגעים קשים ביום ראשון. זה יעזור לשחקנים. כשאתה במשחקים כאלה בלי הדחיפה של הקהל זה משפיע".

מבחינה מקצועית מזרחי מתלבט טם לשחק עם 3 בלמים או שניים. ויקטור גאנב וניר ברדע תורגלו לצד פיליפנקה. דן ביטון חזר להתאמן ואולי ישולב. חן עזריאל בתמונת ההרכב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך