משחקי ליגת העל, לאומית, נוער ונערים א' ייפתחו בדקת דומיה לזכר הרוגים בנחל צפית

ארז כלפון יו"ר המנהלת: "בשעה קשה זו למשפחות ולעם ישראל כולו, נתאחד יחד בדקת דומיה לזכרם של הנערים והנערות. מהתאחדות נמסר: " ״אנו כואבים את הפרידה המוקדמת ממי שכל עתידם היה לפניהם. המספר בלתי נתפש, כך גם הנסיבות, ואין לנו אלא לחבק את המשפחות ולכאוב עמן. יהי זכרם ברוך״. מהמנהלת נמסר: "
משחקי ליגת העל, לאומית, נוער ונערים א' ייפתחו בדקת דומיה לזכר הרוגים בנחל צפית
צילום: מד"א

כל משחקי הכדורגל בליגת העל והליגה הלאומית ייפתחו בדקת דומיה לזכר הנערים והנערות שנהרגו באסון בנחל צפית. כך החליטה מנהלת ליגת העל בכדורגל. ארז כלפון יו"ר המנהלת: "בשעה קשה זו למשפחות ולעם ישראל כולו, נתאחד יחד בדקת דומיה לזכרם של הנערים והנערות שנקטפו מאיתנו בדמי ימיהם בנסיבות טראגיות. יהי זיכרם ברוך".

ההתאחדות לכדורגל החליטה אף היא כי כל משחקי נערים א׳ והנוער בסוף השבוע הקרוב יפתחו בדקת דומיה לזכר 10 בני הנוער שנהרגו בשטפון בנחל צפית ביום חמישי.

״אנו כואבים את הפרידה המוקדמת ממי שכל עתידם היה לפניהם. המספר בלתי נתפש, כך גם הנסיבות, ואין לנו אלא לחבק את המשפחות ולכאוב עמן. יהי זכרם ברוך״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך