מכלל סמי שמעון עשויה לאמץ את מכבי אשדוד/באר טוביה

המכללה אימצה בעבר את הקבוצה. למכללה להנדסה SCE סניף באשדוד. אוזלים הכרטיסים לקראת מכבי ת"א.
שחקני אשדוד בכחול
מהעונה הבאה יהנו מזה גם נשים בחינם. (צילום: לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

לאור הצלחת הקבוצה בעונה הנוכחית יש בכוונת הנהלת מכבי אשדוד לפנות לנשיא מכללת SCE פרופסור יהודה חדד ולעניין אותו על אפשרות להיות ספונסר לעונה הקרובה של מכבי אשדוד באר טוביה. מכללת Sce היו בעבר ספונסרים של הקבוצה במשך שנתיים . באשדוד חושבים כי מכללת SCE היא המתאימה ביותר לאור יחסי הגומלין שהיו בין 2 הצדדים ולאור היחסים החמים בין הצדדים. יתכן  שהעניין כבר עלה בין הצדדים.

המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון. מכללה שמאז היווסדה בשנת 1997 הפכה המכללה האקדמית להנדסה ע”ש סמי שמעון, למכללה האקדמית להנדסה הגדולה בישראל.

למכללה שני סניפים בבאר שבע ובאשדוד. אם המו"מ יעל היפה הרי שבעונה הבאה תהיה ספונסרית חדשה לקבוצה. העונה אין לקבוצה ספונסר אחרי שביה"ח קפלן לא המשיך את החסות.

בינתיים נמשכת מכירת הכרטיסים לקראת המשחק מול מכבי ת"א ביום ראשון בהיכל הקרייה. כמו שזה נראה הכרטיסים אוזלים הרבה בגלל המכירה המוקדמת בכל יום בין השעות  16-18 בקופות ובמשרדי האגודה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך