כתב אישום בגין רצח נגד האם שהטביעה את בנה התינוק בג'קוזי

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לביהמ"ש המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושבת ירושלים בגין רצח בנה התינוק ע"י הטבעתו באמבט ג'קוזי בעת ששהו לצורך חופשה במלון באשדוד בתחילת חודש אפריל. האם טענה כי הוא צריך להיות "מלך המשיח" ולגדול
כתב אישום בגין רצח נגד האם שהטביעה את בנה התינוק בג'קוזי
צילום: דוברות המשטרה

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד קרן שטרית, עולה כי בתאריך 1/4/18 הגיעה הנאשמת עם בעלה ושני ילדיה, קטין כבן 7 והמנוח, תינוק בן כחודש ושבוע, לנפוש במלון "מיעמי" באשדוד יחד עם בני הזוג הגיעו בני משפחה נוספים ובהם אימה של הנאשמת.

בתאריך 2/4/18, לאחר השעה 12:00, מילאה הנאשמת מים באמבט הג'קוזי בחדר, ובסמוך לאחר מכן, פשטה את בגדיה ואת בגדי המנוח ונכנסה יחד עמו אל תוך הג'קוזי, כשהיא מחזיקה אותו בידיה. באותה העת ישן בעלה במיטה שבחדר. בשלב כלשהו, שחררה הנאשמת מאחיזתה את התינוק המנוח במי הג'קוזי, כשראשו של המנוח מתחת למים, והוסיפה לשבת בג'קוזי, בשעה שהמנוח טבע במים.

בסמוך לאחר מכן, יצאה הנאשמת מהג'קוזי, כשהיא מותירה את המנוח לבדו במים. לאחר מספר דקות, חזרה הנאשמת ונכנסה לג'קוזי, כשכל העת גופו של המנוח צף במים. במהלך המעשים המתוארים, במספר הזדמנויות, נקשו בדלת החדר אימה של הנאשמת ובנה הקטין, אך הנאשמת לא פתחה את דלת החדר, ופעם אחר פעם קראה לעברם "לא עכשיו" או מילים בדומה לכך, על מנת שלא יפריעו לה במעשיה.

בסמוך לאחר מכן, קראה הנאשמת לבעלה, אשר התעורר משנתו, קם מהמיטה וניגש לעבר הג'קוזי, כשבאותה עת, המנוח צף במים שבג'קוזי כשפניו כלפי מטה. אימה של הנאשמת, שנכנסה באותה עת לחדר, הבחינה במתרחש ושלפה באופן מיידי את המנוח מהמים, כשהוא איננו נושם. אימה ובעלה של הנאשמת ניסו לבצע החייאה במנוח והזעיקו במקביל את כוחות ההצלה אל המקום.

עם הגעת כוחות ההצלה לחדר במלון, היה המנוח ללא דופק וללא נשימה, וכוחות ההצלה ביצעו במנוח ניסיונות החייאה נוספים, אשר לאחריהם, הובהל המנוח אל בית החולים "אסותא" שבאשדוד, שם נקבע מותו, כתוצאה מטביעתו במי הג'קוזי, אשר גרמה לפגיעות בריאות.

במקביל לכתב האישום ביקשה הפרקליטות להורות על מעצרה של הנאשמת עד תום ההליכים נגדה.

מחקירת המקרה עולה כי הוריו של הפעוט המנוח הגיעו אל בית המלון באשדוד בליל האירוע וקיבלו לידם חדר ובו ג'קוזי. בשעת צהריים מוקדמת הוזעקו למלון כוחות הצלה בעקבות טביעתו של המנוח והוא פונה תוך מאמצי החייאה אל בית החולים בעיר אך שם נקבע מותו. חוקרי המשטרה שהחלו בחקירת המקרה התעורר חשדם ואמו של הפעוט נעצרה ובחקירתה הראשונה שמרה על זכות השתיקה. כבר באותו היום, בחקירה נוספת שנערכה לה, סיפרה לחוקריה כי "השכינה משכה את התינוק לתוך המים". בעדותה מסרה כי נכנסה לג'קוזי יחד עם בנה הפעוט על מנת לקלח אותו. בשלב מסוים, לדבריה, התגלתה לה השכינה ומשכה את התינוק לתוך המים. עוד ציינה כי בשלב זה עזבה את אחיזתה בו ואפשרה לבנה הפעוט לטבוע בטענה כי הוא צריך להיות "מלך המשיח" ולגדול.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך