יניב אלטיט נבחר להדליק את משואת המנהיגות במרכז האקדמי פרס

יניב אלטיט, יו"ר אגודת הסטודנטים במרכז האקדמי פרס, בו לומדים אלפי אשדודים, נבחר להדליק את משואת המנהיגות בערב יום העצמאות, באירוע מרגש שהתקיים במרכז האקדמי הגדול
יניב אלטיט נבחר להדליק את משואת המנהיגות במרכז האקדמי פרס

ברוח טקס המשואות ה-70 למדינת ישראל, הוחלט לערוך במרכז האקדמי פרס טקס הדלקת משואות אלטרנטיבי הטומן בחובו את ערכי המוסד. במרכז האקדמי פרס לומדים כ-4,500 סטודנטים, מתוכם כ-50% הינם תושבי אשדוד.
יניב אלטיט, המכהן כיו"ר אגודת הסטודנטים במרכז מזה כשנתיים, נבחר להשיא את משואת המנהיגות.

אלטיט אמר בקול נרגש במהלך הטקס: "אני, יניב אלטיט, בן 35, בנם של מרים ומשה, בעל למוריאל ואב לגבריאל-מאיר, מדליק משואה זו בשם כל אותם האנשים פורצי הדרך, שלעולם אינם לוקחים דבר כמובן מאליו, שאינם מפחדים להיכשל בכדי להצליח, לכל אותם האנשים שחותרים להשגת עולם טוב יותר לאחר, ויודעים שגם החלום הכי גדול הוא רק עוד שאיפה נוספת להגשמה כשהעיניים נעצמות. השנה, לראשונה בתולדות המרכז האקדמי פרס, הובלתי כיושב ראש האגודה משלחת מנהיגות פורצת דרך לפולין. משלחת מנהיגות של סטודנטים וסטודנטיות מדהימים ומדהימות, שהטביעה חותם ושמה את מדינת ישראל בכלל והמרכז האקדמי פרס בפרט על המפה.

משלחת של מנהיגים צעירים שהביעו ללא חשש ובצורה מעוררת כבוד את חזונם וחזון המרכז באוניברסיטאות ורשה ובמוסדות האו"ם השונים. לצד פעילות זאת, הנהגתי בשיתוף חברי האגודה היקרים, מסורת חדשה בתחומים רבים במרכז בשביל ולמען הצלחת והתפתחות הסטודנטים היקרים שלנו ואנו נמשיך לעשות למענכם. במהלך המשלחת ליווה אותי ציטוט מדהים של הנרי קיסנג'ר: "משימתו של המנהיג היא להביא את אנשיו ממקום שבו הם נמצאים אל מקום בו מעולם לא היו". בעיניי, מנהיגות היא אוסף של מרכיבים אישיותיים המתאחדים למקשה אחת ולתוצר סופי המכונה מנהיג. אני מדליק משואה זו לכבוד אלה שמצליחים לרקום מערכות יחסים עם אנשים בסביבתם, על מנת להניעם לעשייה שמעל ומעבר לסטנדרטים הרגילים ולהביא אותם אל אותו מקום בו מעולם לא היו. לתפארת מדינת ישראל ולתפארת המרכז האקדמי פרס…".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך