גם בישראל? וואטסאפ החליטה שימוש באפליקציה באירופה רק מעל גיל 16

בשל הגנה על פרטיותם של המשתמשים הצעירים. ההחלטה תצא לפועל בחודש הבא. יבקשו ממשתמשים בגילאי 13 עד 15 למנות אחראי בדמות הורה שייתן להם רשות לפרסם מידע ברשת החברתית. ההחלטה תצא לפועל בחודש הבא.
אפליקציית וואטסאפ

וואטסאפ, האפליקצייה המובילה בעולם להעברת מסרים מיידיים, וידאו ותמונות, הודיעה כי תאסור על ילדים ובני נוער מתחת לגיל 16 להשתמש באפליקצייה במדינות האיחוד האירופי, וכל זאת בשל הגנה על פרטיותם של המשתמשים הצעירים. ההחלטה תצא לפועל בחודש הבא ותיושם כאמור במדינות האיחוד האירופי בלבד בשלב זה.

מסתמן שאופן האכיפה יהיה בדמות הצהרה במסגרת תנאי השימוש החדשים, מה שעשוי לרוקן מתוכן את הצהרת החברה שכן המשתמשים הצעירים יכולים לרשום כל גיל שירצו, אלא אם כן וואטסאפ תעשה שימוש במידע הקיים ברשותה על גילאי המשתמשים.

בדומה לוואטסאפ, בפייסבוק יבקשו ממשתמשים בגילאי 13 עד 15 למנות אחראי בדמות הורה שייתן להם רשות לפרסם מידע ברשת החברתית. בתאריך ה-25 במאי ייכנס לתוקף חוק ה-GDPR – רגולציית הגנת המידע הכללי, אשר יאפשר לאירופאים שליטה רבה יותר על המידע האישי שלהם וכתוצאה מכך גם על האופן בו חברות הענק משתמשות בו.
החוק החדש יאפשר למשתמשים לצפות בכל המידע שנאסף אודותיהם ואף למחוק אותו לצמיתות במידה וירצו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך