מזרחי: "כשקוראים לך למילואים אתה הולך ולא שואל הרבה"

מ.ס אשדוד הציגה את המאמן החדש/ישן יוסי מזרחי שיחליף את עמיר תורג'מן. מזרחי יאמן עד תום העונה ויכין את הקבוצה לקראת אשקלון (19.30, הי"א), ביום ראשון. מזרחי: "יש לי חמישה ימים עד המשחק הקריטי שלנו ואני מקווה מאוד שאלמד מי מוכן גם מנטלית וגם פיזית למשחק הזה".
מזרחי: "כשקוראים לך למילואים אתה הולך ולא שואל הרבה"
המאמן החדש/ישן. מזרחי

מ.ס אשדוד הציגה היום, רביעי את המאמן החדש/ישן, יוסי מזרחי. מזרחי יחליף את עמיר תורג'מן וינהל את 3 משחקים האחרונים של אשדוד עד תום העונה, בינהם המשחק החשוב מול אשקלון בבית (יום ראשון, 19.30)

מזרחי: "אף אחד לא רוצה סיטואציה  בטח לא שלושה משחקים עד סוף העונה זו לא סיטואציה נעימה' אבל זה כורח המציאות וכשקוראים לך למילואים אתה הולך ולא שואל הרבה דברים. יש לנו משימה קשה מאוד שצריך לעמוד בה ובשביל זה אני פה. אני מקווה מאוד שכל המערכת יחד תתגייס להשאיר את אשדוד ליגה. כשקוראים לך ובטח עם מערכת היחסים שלי עם ג׳קי ועוד כשאני עובד מערכת, אז חייבים להתגייס להשאיר את המועדון שלי בליגה. הסיבות שלי מתחילת העונה עמדו בעינן, אני לא רציתי לאמן ואם הייתי רוצה, הייתי מאמן בכמה קבוצות. אבל פה זה מצב חירום ובמצב חירום מתגייסים".

המאמן היוצא. עמיר תורג'מן

על מצבה של הקבוצה אמר: "אני תמיד אופטימי מטבעי ואני מאמין גם ביכולת של השחקנים וגם ביכולת שלי לצאת מהמצב הזה, זה לא יהיה פשוט זה ברור. יש לנו שלושה משחקים קשים מאוד עד סיום העונה אבל אני מאמין גדול שעם עבודה קשה וטקטיקה נכונה יהיה אפשר להוציא את הקבוצה למרות שהיא סובלת ממכת פציעות קשה מאוד"

חוזר לדשא. מזרחי בעונה שעברה במ.ס אשדוד

מזרחי הוסיף: "זה העבודה שלי שנים. אני 25 שנה בביזנס הזה. זו פעם חמישית שאני מגיע באותה סיטואציה לאשדוד, לא פעם ראשונה. עוד פעם אני לא יכול לרוץ במשחק, לא להבקיע גולים ולא למנוע לצערי הרב, הייתי שמח מאוד למנוע, אבל להחדיר בהם את האמונה, הביטחון והמשמעת, אני מקווה מאוד שאוכל להחדיר בהם את המשמעת ופרק הזמן קצר מאוד. יש לי חמישה ימים עד המשחק הקריטי שלנו ואני מקווה מאוד שאלמד מי מוכן גם מנטלית וגם פיזית למשחק הזה".

המאמן היוצא עמיר תורג'מן הכין מכתב פרידה ובין היתר אמר: "מאכזב לסיים את העונה שלושה מחזורים לפני הסוף ושהמשימה שלשמה באתי עדיין לא הושלמה, אני בטוח שהייתי עומד במשימה ביחד עם הצוות שלי וחבל שזה לא קרה. הגעתי במצב שהקבוצה הייתה במצב מאוד לא קל אחרי שישה -שבעה משחקים עם נקודה אחת בלבד והיינו במינוס שבע מאשקלון ומינוס ארבע מהקו האדום. רק לפני שבועיים עשינו פה תוצאה גדולה נגד מכבי חיפה, ואז יצאנו לעכו שספגנו שער אומלל בתוספת הזמן שהרס לנו הרבה, במשחק האחרון אין ספק שלא הגענו כנראה באנו אליו עם זחיחות מסוימת ויכול להיות שקיבלנו פיק ברכיים ואני מקווה מאוד שהחברה יעשו את העבודה ויבטיחו את ההישארות כבר ביום ראשון. לסיום, בסופו של דבר הייתה שיחה עם ג'קי אתמול בערב והייתה שיחה טובה. אני חושב שהוא נתן לי לעבוד היו התייעצויות לגיטימיות בין מאמן לבעלים אבל בסופו של דבר תמיד אני קיבלתי את ההחלטה הסופית ואני שלם עם ההחלטות שלי חלק הצליחו יותר חלק הצליחו פחות. אני רוצה לאחל למ.ס  ולג'קי ולצוות שיישארו בליגה וישלימו את המטרה שלשמה באנו".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך