הרחבת רובע ז' אושרה: כצנלסון וגלבר נמנעו וצילקר הצביע בעד

ההצבעה במליאת מועצת העיר סביב הרחבת רובע ז' הסתיימה, ולאחר שחברי המועצה החרדים הסבירו במדיוק על המצוקה והצפיפות ברובע, אף ראש מפלגה לא התנגד אפילו מהאופוזיציה
הרחבת רובע ז' אושרה: כצנלסון וגלבר נמנעו וצילקר הצביע בעד

לאחר סאגה ממושכת סביב אישור הרחבת רובע ז' החרדי הערב העניין הגיע לסיומו לאחר שמועצת העיר אישרה את התכנית שהגיעה מועדת תכנון ובניה, זאת לאחר שהיו"ר הוריס גיטרמן ביקש להעביר אותה למועצת העיר.

למרות הביקורת של האופוזיציה נגד הדרישה של החרדים הם לא היוו מטרד ורובם לא התנגדו להרחבה, כאשר הטענה הייתה שהסיבה שהוצגה במועצת העיר על הצפיפות הגדולה ברובע החרדי הובנה על ידם והם העדיפו להמנע ואף חלקם הצביעו בעד.

בתום הדיון הממושך הלן גלבר נמנעה מהצבעה, כמו גם שמעון כצנלסון שלמרות שהצביע נגד בועדת תכנון ובניה הפעם נמנע, מי שהפתיע לחלוטין הוא צבי צילקר שהבור פורסם כי הוא ימוקם במקום השלישי ברשימתה של גלבר, צילקר הצביע בעד הרחבת ריבע ז' זאת למרות שחבר המועצה ממפלגתו אלי לחמני התנגד, גם נעים שומר התנגד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך