החורף חוזר ל-3 ימים: גשמים, סופות וקור

על פי תחזית מזג האוויר לימים רביעי-שישי, 25-27/4, צפוי לנו חורף סוער במיוחד. היום עוד היה חם ונעים אבל ממחר צפויים גשמים, רוחות ערות, סופות רעמים ובמקומות מסוימים בארץ אף צפויים שטפונות כבדים ואולי גם ברד.
מכוניות נוסעות ביום גשום

תחזית מזג האוויר לימים הקרובים מציגה חורף אמיתי. היום עוד היה חם ונאה אבל ממחר כבר ינשבו רוחות צפוניות ערות ולקראת ערב תחדור עננות לאזורנו שמבשרות על שיבתו של החורף לשלושה ימים, החל מיום רביעי ועד ליום שישי בערב.

על פי התחזית, החל ממחר בבוקר (יום רביעי 25/4) אנו צפויים למזג אוויר סוער שיכול להיות אף אלים בחלק מהאזורים. רוחות ערות מתחת לענני סערה, סופות רעמים וגשמים שיכולים להיות בעוצמה חזקה יפקדו אותנו ובמקומות מסויימים ייתכן אף ברד.

הערכת החזאים היא כי הגשמים יהיו מקומיים ולא ניתן לצפות היכן ומתי ירדו אך המערכת החורפית הזאת תלווה אותנו עד יום שישי אחה"צ, ושיאה יהיה ביום חמישי (26/4).

בעירייה נערכים לגשם ואנשי התפעול החלו בעבודות ניקיון של פתחי הנקזים, באיסוף ערמות גזם ועלים, ביצוע סיורים לאיתור מפגעים ובשיבוץ אנשים למשימות בהתאם לקריאה.

המוקד העירוני מרכז את הפעילות וכבר תגבר את כל צוותי הכוננות שלו לקראת הימים הקרובים – מוקדנים, סיירת מוקד, אנשים במינהלות הרבעים, צוותי ביטחון ושיטור עירוני, אנשי הפיקוח העירוני ועובדים במערכות הניקוז והמים.

כמו כן ייערכו סריקות באתרי בנייה ובמינהל הרווחה יעברו על רשימות האנשים המטופלים על ידם וזקוקים לעזרה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך