ההסתדרות הגישה בקשה לצו מניעה נגד סגירת מפעל טבע באשדוד

ההסתדרות פנתה היום לבית הדין האזורי בתביעה לבטל את פיטורי עשרות העובדים במפעל טבע באשדוד, ולמנוע את סגירתו לפני שמוצה מו"מ עם רוכשים פוטנציאליים
ההסתדרות הגישה בקשה לצו מניעה נגד סגירת מפעל טבע באשדוד

לאחר שקיבלו הנחייה מ-יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, פנתה היום (ג') ההסתדרות לבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע וזאת בתביעה לבטל את פיטורי עשרות העובדים במפעל טבע מדיקל באשדוד ובנוסף להשעות כל צעד לסגירתו – לפני שמוצה מו"מ עם גופים עסקיים המבקשים לרכוש אותו.

בכתב הטענות שהגישה ההסתדרות, הואשמה הנהלת טבע בחוסר תום לב במגעים מול ההסתדרות ביחס למפעל באשדוד, וזאת תוך כדי ״הרדמת״ נציגות העובדים ובמקביל לנקיטת מהלכים לסגירת המפעלים בארץ ב״שיטת הסלמי״. "התנהלות טבע בעניין מפעל אשדוד", נכתב בבקשה, נעשתה "בכחש, בעורמה ובחוסר תום לב".

כזכור, בחודש דצמבר הודיעה חברת טבע כי תסגור מפעלים בארץ ותביא לפיטורין של מאות עובדים וזאת בשל משבר חריף אליו נקלעה. לגבי המפעל באשדוד, החברה התחייבה כי לא ייסגר ויעשה ניסיון למכור אותו ולהמשיך את הפעלתו. העובדים המופתעים גילו לאחר מספר חודשים כי החברה הודיעה כי לא אותר רוכש למפעל באשדוד ועקב כך הוא ייסגר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך