נפצע בתאונת דרכים קשה ויפוצה ב-3 מילון ש"ח

סטודנט למשפטים בן 25 שהשתקם לחלוטין מתאונת דרכים קשה שהתרחשה לפני כ-4 שנים יקבל פיצוי של כ-3 מיליון שקלים. כך עולה מהסכם פשרה שנחתם בין באי כוחו, עורכי הדין ניצן וגיל הראל ובין חברת הביטוח שומרה שבטחה את מכונית הוולוו בו נסע כטרמפיסט ובמסגרת הפיצוי שקיבל מהביטוח הלאומי.
תאונה באשדוד

מכתב התביעה שהגיש לבית המשפט המחוזי בירושלים עולה כי בחודש אפריל 2014 עת הסטודנט ישב בכיסא ליד הנהג, הנהג עקף משאית והתנגשה חזיתית ברכב פלסטיני בכביש הבקעה. כתוצאה מהתאונה הרכב בו נסע התהפך ועלה באש. אחד מנוסעי הרכב נהרג ואילו התובע איבד את ההכרה ואושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית חולים הדסה עין כרם.

בבית החולים התברר כי הוא סובל משברים במספר עצמות באגן, משבר בירך ימין, משבר בזרוע, שברים בצוואר, משבר בכף הרגל ומקרע בטחול ובכבד. לאחר חודש וחצי שהיה מורדם ומונשם הוא עבר מספר ניתוחים, חזר להכרה והחל בתהליך שיקומו יומיומי בבית חולים הדסה הר הצופים.

באי כוחו, עורכי הדין גיל ניצן הראל, העוסקים בנזקי גוף, ביקשו שבית המשפט יחייב את חברת הביטוח לפצות בתובע בגין כאב וסבל, הוצאות רפואיות, אובדן השתכרות וזכויות פנסיוניות, עזרת צד ג', אובדן השתכרות הוריו שסעדו אותו והתאמת הדירה בה התגורר.
חברת הביטוח ביקשה בכתב ההגנה לדחות התביעה על הסף, בין היתר בטענה כי כושר השתכרותו לא נפגע וכי עליו למצות את זכויותיו בביטוח הלאומי.

בעקבות בקשת באי כוחו, בית המשפט מינה מספר מומחים שקבעו לו נכות לצמיתות בשיעור של 60 אחוזים. עם קבלת חוות דעתם של המומחים, שני הצדדים הגיעו להסכם פשרה לפיו חברת הביטוח תשלם לתובע פיצוי של יותר משני מיליון ו-300 אלף שקלים. זאת בנוסף לפיצוי בסך כ-700 אלף ₪ שקיבל מהביטוח הלאומי בגין התאונה. השופט ארנון דראל מבית המשפט המחוזי בירושלים נתן בשבוע שעבר תוקף של פסק דין להסכם שהושג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך