סרטים חדשים בקולנוע

4 סרטים חדשים יופיעו על מסכי הקולנוע באשדוד והסביבה, פרא, לעוף על אפריקה והנוקמים מלחמת האינסוף- סרט ההמשך ללהיט הנוקמים - את הסרטים ניתן לראות בגלובוס מקס אשדוד וביס פלנט, סינמה סיטי ובכל רחבי הארץ
ב-30.11 כרטיס לקולנוע יעלה 10 שקלים

פרא

חוקר קופי האדם דייוויס אוקויי (דוויין ג'ונסון) חולק קשר מיוחד עם ג'ורג' – גורילה חכם, ביישן אך חברותי, שנמצא תחת חסותו מאז שהציל אותו מידי ציידים בשמורה בה נולד. אבל שירידי ניסוי גנטי סודי שהשתבש מוצא את דרכו בטעות אל שמורת הקופים של ג'ורג' ומשנה את הקוף החברותי והעדין ליצור פרא בגודל עצום, שלא מפסיק לגדול. ואם זה לא מספיק נורא, במהרה מתגלה כי ג'ורג' אינו לבד: חיות פרא מסוכנות יותר (קרוקודיל וזאב) מתחילות לחוות אותם שינויים ויוצאים למסע השמדה והרס ברחבי אמריקה. אוקוי, בעזרתה של ד"ר קייט קולדוול (האריס) מדענית גנטית, יוצאים למסע בחיפוש אחר נוגדן שיציל את המצב ויחזיר את חברם לחייו הקודמים, לפני שכוחות הביטחון יגיעו אליו ולפני שמאות אלפי אזרחים יפגעו.

במאי: בראד פייטון | שחקנים: דוויין ג'ונסון, נעמי האריס | ארה"ב 2018

מאבדים את זה

כאשר הורים (לזלי מאן, ג'ון סינה ואייק ברינהולץ) מגלים בטעות שבנותיהן המתבגרות מתכננות לאבד את בתוליהן בנשף הסיום, הם מתכננים מבצע חשאי כדי למנוע מזה לקרות. ההורים שלא הצליחו לעכל את הבשורה יוצאים למרוץ נגד הזמן ובדרך נתקלים בכמה מכשולים שעלולים לחשוף את מעשיהם ולהרוס להם את התוכניות.

במאי: קיי קנון | שחקנים: לזלי מאן, ג'ון סינה, קתרין ניוטון, אייק ברינהולץ | ארה"ב 2018

לעוף על אפריקה

כציפור שבקעה וגדלה עם חסידות, ריצ'רד הקטן משוכנע, שהוא גם כזה, ומתרגש מאוד לקראת עונת הנדידה הקרובה לאפריקה. אולם כשהלהקה יוצאת לדרך, הם חושפים בפניו את האמת. בהיותו ציפור דרור, הוא פשוט לא ישרוד את המסע, ועליו להישאר מאחור.
אולם ריצ'רד לא נותן לעובדות לבלבל אותו. חמוש בנחישות, הוא יוצא להרפתקה המשגעת של חייו, ובעזרת ינשוף מקורי ומצחיק עם חבר דמיוני ותוכי נרקיסיסטי, הוא עובר מסע של ממש ומגלה, שלפעמים, הדרך שצריכים לעבור, היא למעשה המטרה עצמה.

במאי: טובי גנקאל, רזה ממרי | קולות: מארק תומפסון, ג'ייסון גריפית, דרייק בל | נורבגיה 2017

הנוקמים: מלחמת האינסוף

הנוקמים: מלחמת האינסוף" פוגש את הנוקמים ובני בריתם כשהם ממשיכים להגן על העולם מאיומים אדירים, אבל איום מסוכן הגיח מהצללים של הקוסמוס: תאנוס. דבר לא יעצור את הרודן האינטרגלקטי הידוע לשמצה מלאסוף את כל ששת אבני האינסוף במסעו לשלוט בכח בלתי נתפס ולהחזיק את האנושות כולה בשבי.

כשהם מקימים צוות הכולל חברים מכל סרט מהיקום הקולנועי של מארוול, הנוקמים וגיבורי העל בני בריתם חייבים להקריב את הכל בנסיון להביס את תאנוס העוצמתי לפני מפץ הרסני שיחסל את היקום. מסע קולנועי חסר תקדים שעשייתו נמשכה עשור שנים ומאגדת בתוכו את כל היקום הקולנועי של מארוול. "הנוקמים: מלחמת האינסוף" מביאה אל המסך את הקרב האולטימטיבי של כל הזמנים.

במאי: אנטוני וג'ו רוסו | שחקנים: סקרלט ג'והנסון, כריס המסוורת', רוברט דאוני ג'וניור, כריס אוונס | ארה"ב 2018

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך