לאחר שליכלך על אשדוד, פייסבוק סגרה לחצרוני את החשבון

חצרוני התבטא רק לאחרונה בפוסט גזעני כיתר הפוסטים שלו, נגד אשדוד ותושביה ובה כתב בו בין היתר: "עיר הפיתוח המכוערת אשדוד שהוקמה על חורבות העיירה הפלסתינאית הפסטורלית "אישדוד". חצרוני מתכוון לפנות לערכאות משפטיות נגד פייסבוק.
אמיר חצרוני בפוסט מזעזע: "שטיל גראד מעזה יפול על אשדוד"
חצרוני באשדוד - צילום: עמוד הפייסבוק של חצרוני

אחרי שנחסם ותכניו הוסרו מהרשת החברתית במספר רב של מקרים, פייסבוק ישראל מורידה את הגרזן על פרופסור הפרובוקטור אמיר חצרוני והפעם משביתה לחלוטין את הפרופיל שלו. אחת הסיבות המרכזיות פוסט גזעני שכתב רק לאחרונה נגד העיר אשדוד ותושביה, עוד אחד מהפוסטים הגזעניים ומלאי השנאה שלו.

בין היתר כתב חצרוני בפוסט על אשדוד: "עיר הפיתוח המכוערת אשדוד שהוקמה על חורבות העיירה הפלסתינאית הפסטורלית "אישדוד שתושביה גורשו בפשע מלחמה ציוני כדי לפנות מקום למרוקאים שאוהבים לעשות על האש ושופינג בקניונים של אשדוד. עוד כתה חצרוני באותו הפוסט: "פגשתי את אביאור – בן למשפחה אשדודית שורשית של עובדי נמל ופקידים שכל אחד מהם לבד מקבל מהמדינה בשנה אחת יותר כסף ממה שמשפחתי האשכנזית האומללה הצליחה לסחוט בעשר שנים, למרות שהמשפחה שלי הקימה את המדינה כשמשפחתו של אביאור גרה עדיין במערה במרוקו".

פייסבוק ישראל לא מסתפקת עתה רק בהסרת הפרופיל של חצרוני שמנה עשרות אלפי עוקבים, אלא גם את עמוד האוהדים שלו שהיה תחת השם "אמיר חצרוני – הפרופסור" ומנה כ-11 אלף לייקים.

בהודעה הרשמית נכתב: "חשבונך הושבת. אם יש לך שאלות או חששות באפשרותך לבקר במרכז העזרה שלנו". משמעות הדבר היא שהפרופיל נמחק ופייסבוק ככל הנראה לא תשיבו לאוויר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך