חצי גמר ליגת האלופות – לנשים!

לא שוכחים את הנשים: כשרוב הגברים יהיו עסוקים בצפייה בליגת האלופות, ב-SABO החליטו להקדיש את שלישי ורביעי הקרובים לנשים בלבד
חצי גמר ליגת האלופות – לנשים!

בימי שלישי ורביעי הקרובים יערכו משחקי חצי גמר ליגת האלופות שירתקו מיליונים למסכי הטלוויזיה. בין אם אתם בוחרים לראות המשחק מהבית עם חברים או לצפות בו בפאב הקרוב למקום מגוריכם, ב-SABO, בר הקוקטיילים החדש שבשדרת מרטין בובר החליטו לשנות קונספט ולייחד את הערב הזה לנשים.

ביום שלישי בזמן שליברפול תארח את רומא יתקיים בבר Ladies Night הכולל קוקטיילים ללא תחתית ב- 85 שקל בלבד! המוזיקה תהיה בהתאם ועוד שלל הפתעות למין היפה (הכניסה כמובן גם לגברים אבל רק הנשים יזכו להטבה).

ברביעי במקום ריאל מדריד נגד באיירן מינכן, המקום לוקח את העניינים צעד קדימה וצפוי לקיים מרתון סטנדאפ של שבעה סטנדאפיסטים מובילים, ובנוסף אפשרות לתת לאמיצות שבינכן במה פתוחה. בשני הערבים הכניסה הינה ללא תשלום (אבל בהרשמה מראש) ובמקום התחייבו להפתיע גם בגמר ליגת האלופות עצמו.

לעמוד של SABO בפייסבוק:
https://www.facebook.com/SABOcocktailbar/

אינסטגרם
https://www.instagram.com/sabo_cocktailbar/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך