שוב זה קורה: ירי והשלכת רימון לעבר בניין מגורים באשדוד

חשיפת 'אשדוד אונליין' - בפעם השלישית בשבוע האחרון, גם הלילה ארע אירוע פלילי חמור באשדוד לאחר השלכת רימון הלם וביצוע ירי לעבר בניין מגורים בעיר
מחסום של המשטרה

לאחר שנים ארוכות של שקט מצד גורמי הפשיעה בעיר, בשבוע האחרון חלה התדרדרות שכן הבוקר אנו מקבלים דיווח על כך שהלילה מעט אחרי השעה שלוש, אלמונים ביצעו ירי וזרקו רימון הלם לעבר בניין מגורים ברחוב נאות ספיר ברובע ה', כאשר החשודים נמלטו מהמקום לפני שהמשטרה הניחה עליהם את ידה ובאורח נס לא היו נפגעים.

זהו אירוע פלילי שלישי המסכן חיי אדם שמתרחש בשבוע האחרון בעיר אשדוד, כאשר הראשון קרה בצהרי יום שישי האחרון כשצרור יריות כוון לעבר בית ברחוב דקר ובאורח נס לא היום נפגעים. בלילה שבין שבת לראשון התקבל דיווח על השלכת רימון הלם לעבר בניין מגורים ברובע ח', גם שם לא היו נפגעים באורח נס, ואילו הלילה התרחש המקרה השלישי.

מדוברות המשטרה אישרו לנו הבוקר את הפרטים על הירי והשלכת הרימון שהתרחשו הלילה ברחוב נאות ספיר, וטענו כי הנושא נמצא בחקירה ובשלב זה אין פרטים נוספים שיכולים לשפוך אור על שלושת המקרים שנמצאים בחקירת המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך