בראד גרינברג יצא לחופשה בת שבוע בארה"ב יחזור לפני המשחק מול מכבי ת"א

גרינברג לא יצא לחופשה מאז החל לאמן את אשדוד. הוא לא ראה את משפחתו ורעייתו מפתיחת העונה מעל כחצי שנה. דני גוט עוזרו, יעביר את האימונים עד המשחק. החלה מכירה מוקדמת למשחק מול מכבי ת"א ביום ראשון, בקופות ובמשרדי הקבוצה. היו"ר ארמונד אסולין: "אני מצפה לראות את האולם מלא מהמשחק של מכבי ת"א עד לסיום העונה".
בראד גרינברג יצא לחופשה בת שבוע בארה"ב יחזור לפני המשחק מול מכבי ת"א
צוברוביץ' בדרך לסל (צילום: עודד קרני)

מכבי אשדוד/באר טוביה החליטה לצ'פר את המאמן בראד גרינברג. בקבוצה אישרו למאמן לצאת לארה"ב למשך שבוע. מסתבר כי גרינברג לא ראה את משפחתו ורעייתו מעל לחצי שנה, מאז החל לאמן. בקבוצה החליטו כי את האימונים לקראת המשחק מול מכבי ת"א ביום ראשון (21.05, היכל הקריה), יעביר עוזרו דני גוט. גרינברג אמור לחזור במוצאי השבת, אימון אחד לפני המשחק.

היום, ראשון, נערכה ישיבת הנהלה בצוותא עם אנשי רשות הספורט ומנהל האולם. בקבוצה רוצים למנף את ההצלחה בכדי למלא את האולם. ברור כי מכבי ת"א תמיד מושכת קהל למשחקיה וההיכל הקריה אמור להיות מלא בכ-2000 איש, אבל גם אשדוד תמשוך הפעם קהל בגלל מצבה העונה.

מרוצה מהקבוצה: ד"ר יחיאל לסרי

לכן הוחלט על מכירת כרטיסים מוקדמת. בכל יום עד יום המשחק בין 16-18 תערך בקופת האולם או במשרדי הקבוצה מכירת כרטיסים למשחק מול ת"א. מאחר וכנראה האולם יהיה מלא כדאי לרכוש כרטיס כבר עתה ולהמנע מתורים או ממצב שלא יהיו כרטיסים בקופה ביום המשחק. בנוסף הוחלט לצאת במבצע עד תום הפלייאוף, כולל הפיינל פור, אם אשדוד תהיה בו של הורה וילד/ילדה וסבא/ונכד/ה.

היו"ר ארמונד אסולין: "אני מצפה לראות את האולם מלא מהמשחק של מכבי עד לסיום העונה. אני קורא לכל התושבים להגיע ולהינות מקבוצה שהיא באמת אטרקטיבית השנה".אסולין ערך שיחה עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שתומך בקבוצה. דיבר עם ראש העיר.לסרי סיפר לארמונד כי הקבוצה מסבה לו גאווה גדולה וכי הוא מתפלל שרק ימשיכו כך. גם ד"ר לסרי יגיע למשחק מול מכבי ת"א.

מצפה לאולם מלא. היו"ר אסולין

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך