מכבי אשדוד בקרב ישיר על המקום הראשון במוצ"ש מול חולון

הפועל חולון, עם המילטון בהופעת בכורה, תנסה לקטוע רצף הפסדים קצר, מול מכבי אשדוד/באר טוביה שיכולה לעלות זמנית למקום הראשון (20:30, SPORT5). אין דוגמא טובה מזה לעונה המופלאה של אשדוד.
מכבי אשדוד בקרב ישיר על המקום הראשון במוצ"ש מול חולון

מוליכת הטבלה ומחזיקת הגביע או הקבוצה הכי חמה בליגת ווינר סל? הפועל "יונט" חולון ומכבי אשדוד/באר טוביה ייפגשו במוצאי שבת בהיכל טוטו, בידיעה שהמנצחת תעלה ולו באופן זמני ל-24 שעות למקום הראשון בטבלה (20:30, שידור ישיר בערוץ SPORT5, שופטים: כפיר מועלם, ניר מאירסון, ליאור ביניש). ג'ורדן המילטון חתם בשורות הסגולים עד תום העונה במקום גלן רייס ג'וניור ששוחרר ויערוך הופעת בכורה.

אשדוד שברה במחזור שעבר את שיא הניצחונות הרצופים של הקבוצה בליגת ווינר סל בכל הזמנים: שבעה. גם רצף השיא הקודם נקבע העונה: שישה. "הדולפינים", שלא הפסידו מאז הביקור הקודם בחולון, השוו את רצף השיא של מוליכת הטבלה העונה (שבעה ניצחונות ברצף, פעמיים), ואם ינצחו שוב ישוו את השיא הכי ארוך שנקבע בליגה העונה: שמונה, של מכבי ת"א בפתיחת העונה. בהפסד בחולון ספגה הקבוצה של ברד גרינברג 105 נקודות, אך מאז היא לא הרשתה לאף יריבה להגיע ל-80.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך