תמה העונה קבוצת הכדוריד סיימה בתיקו 29:29 מול מכבי ת"א וגמרה את העונה

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד הייתה צריכה ניצחון של 4 שערים ומעלה במשחק מספר 3, על מכבי ת"א לעלות לחצי הגמר יד. זה נגמר בתיקו 29:29 ואשדוד סיימה את העונה. מכבי ת"א עלתה לפיינל פור.
תמה העונה קבוצת הכדוריד סיימה בתיקו 29:29 מול מכבי ת"א וגמרה את העונה
גרגורייב מנסה. הספיק לתיקו (צילום: משה דהן)

עונת 2017/18 מסתיימת מבחינת הפועל sp אשדוד בתיכונט בת״א לאחר שיוויון דרמטי 29:29, במשחק השלישי והמכריע מול מכבי ת"א, ברבע הגמר יד, פלייאוף ליגת ווינר בכדוריד.

הסדרה עמדה בכל הציפיות כאשר גם המשחק השלישי לא הצליח להגיע להכרעה ושתי הקבוצות מסיימות בשיוויון כוחות ואולי זו ההגדרה הטובה ביותר כאשר משווים את יחסי הכוחות. אשדוד למעשה נוצחה רק במשחק אחד. זה קרה בבית במשחק מספר 2 ובשני המשחיקם האחרים סיימה בתיקו.

גם היום, שישי, האדומים באו להילחם ולתת הכול בידיעה שרק ניצחון מעל 4 שערים (3 היו מביאים להארכה) יכול היה להבטיח את העלייה ההיסטורית לחצי הגמר (פיינל פור). מכבי ת"א  ידעה שכל תוצאה אחרת תספיק לה, לאחר הניצחון החשוב ביום שני האחרון באשדוד.

מי שהצטיין והציג יכולת שיא היה אלכסיי גרגורייב שכבש 10 שערים, אבל הם לא עזרו לקבוצה לנצח. במחצית השנייה האדומים הצליחו להפוך את יתרון 3 השערים של מכבי ליתרון של שער לזכותם 4 דקות לסיום. אבל בסוף הצהובים מתל אביב ידעו להבקיע את השערים החשובים ולהבטיח את מקומם בחצי הגמר.

הבקיעו לזכות אשדוד: אלכסיי גרגורייב – 10 שערים, דור קלדרון – 5 שערים, סשה צ׳ודנובסקי – 4 שערים, שלומי צייטלר ודארקו דימטרבסקי – 3 שערים כ״א, דדי פרץ, עמרי קושמרו ואדיר כהן שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך