קריאה נרגשת של אב על בנו "התפללו על בני בן הארבע"

מקרה קורע לב ארע לזוג שבנם הבכור חלה במפתיע ולאחר עשרות בדיקות גילו הרופאים גידול בראשו, האבא מבקש מהגולשים "תתפללו על בני"
ילד חולה בבית החולים אסותא אשדוד

זהו סיפור קשה על ילד רגיל בן ארבע וחצי שלפתע ביום בהיר חש כאבים עזים בראשו, חודשיים שלמים של בדיקות שיגרתיות לא הניבו דבר, עד הבדיקה האחרונה שהעלתה כי יאיר דוד סובל מגידול בראשו וההורים לא ידעו את נפשם מכאב.

אביו של דוד יאיר מאשדוד העביר הודעה לכל קרוביו וביקש מהם להרבות בתפילה עבור בנו בן ה- 4 וחצי, "חברים וחברות יקירים, אני ומשפחתי נמצאת ברגעים מאוד מורכבים צער עמוק שאי אפשר לתאר במילים" פתח האב.

"יאיר דוד שלנו עובר ניתוח כרגע. בשורה שהפכה את כל עולמנו. לבני בכורי אהוב ליבי, גילו גידול בראש הרופאים בישרו לנו את הכואב מכל . אנחנו מאמינים שיש אחד שמחליט ויכול להפוך את הרע לטוב. אני ומשפחתי זקוקים לתפילות שלכם יותר מתמיד. מאמינים בניסים וזקוקים לזה. כל המתפלל על חברו נענה תחילה. אשמח להפצה, סיים האב והפיץ את הקישור לקריאת פרק תהילים לרפואת בנוhttp://tehilimyahad.com/mr.jsp?r=niGGtAL06jf

למצולם אין קשר לנאמר בכתבה – צילום תמונה ראשית: אילוסטרציה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך