טקס ליום הזכרון לחללי צה״ל ופעולות האיבה במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד

במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד כיבדו את הנופלים ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה והטרור. גם נציגות של הקבוצה הבוגרת לקחה חלק. דני בן אבו נכה צה״ל סיפר על פציעתו במלחמת יום הכיפורים.
טקס ליום הזכרון לחללי צה״ל ופעולות האיבה במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד

הערב, שלישי, התקיים במחלקת הנוער של המועדון טקס זכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. הטקס התקיים במעמד יו"ר העמותה מנדל דוידוביץ', מנהל מחלקת הנוער חיים בנישו, מתאמת קשרי הקהילה בריז'יט דוקהן, שחקני הקבוצה הבוגרת משה אוחיון, טום בן זקן, בנצי מושל ובן-אל אדרי, וכן קבוצות הנוער ונערים א׳ מלווים בצוות המקצועי שלהם.

מכבדים את הנופלים

דני בן אבו, נכה צה"ל סיפר לנוכחים את סיפור הפציעה שלו.
דני בן אבו נפצע ביום הראשון של מלחמת יום הכיפורים בקרבות הבלימה בסיני, עבר שיקום ארוך וקשה ונותר עם נכות קשה. הנכות הזו לא מנעה ממנו לחזור מייד לעשייה, כבר בצאתו מהשיקום. לצד קריירה ארוכת שנים בחברת החשמל, הוא החזיק בהתנדבות בתיק הספורט בעיריית אשדוד ושימש כיו"ר ההתאחדות לספורט נכים וכחבר הוועד הארצי של ארגון נכי צה"ל.

בן אבו, שחקני ואנשי מחלקת הנוער

לאחר מכן קרא גיל כהן יזכור, הנוכחים הדליקו נרות לזכר הנספים וסיימו בשירת התקווה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך