"אשדוד אונליין" במקום השני בארץ בין אתרי החדשות המקומיים בארץ

אתר החדשות המוביל בעיר "אשדוד אונליין" חוגג בימים אלה שלוש שנים של פעילות אינטנסיבית, וזה לא מקרי שהוא תופס את המקום השני בארץ (בין כל האתרים המקומיים), בכמות הכניסות החודשיות. על פי נתון רשמי של "גוגל אנליטיקס", למעלה מ-300 אלף כניסות נרשמות מידי חודש ב"אשדוד אונליין"
"אשדוד אונליין" במקום השני בארץ בין אתרי החדשות המקומיים בארץ

כאשר בכל חודש נרשם גידול מתמיד במספר המרשים הזה. לאתר החדשות המוביל של אשדוד, שמתעדכן כמעט בכל שעה עגולה בסיפורים הכי מעניינים בעיר, יש דף פייסבוק עם קרוב ל-40 אלף חברים. זה הזמן להוריד את האפליקציה של "אשדוד אונליין" בכל מכשיר נייד שיש ברשותכם, ולהיות מעודכנים 24/7 בכל מה קורה באשדוד.

לפני שלוש שנים אתר החדשות "אשדוד אונליין" הגיח לאוויר העולם. למעשה, מדובר באחד מאתרי החדשות הכי "צעירים" בעיר הנמל, אך תוך שלוש שנים רשם גידול מדהים שמציב אותו כאתר החדשות מספר 2 בארץ מבין כל אתרי החדשות המקומיים. זה לא דבר של מה בכך, מאחר ורוב האתרים המקומיים הגדולים קיימים קרוב לעשר שנים, חלקם אפילו מעבר לזה, ושאר האתרים שצועדים ברשימת 10 אתרי החדשות המקומיים המובילים, נעים סביב ה-200 אלף כניסות בחודש.

"אשדוד אונליין" רושם בחודשים האחרונים ממוצע מדהים של 300 אלף כניסות בחודש, על פי נתון רשמי של "גוגל אנלטיקיס", שמציג כאמור נתונים רשמיים. "גוגל אנליטיקס" הוא שירות שמוצע על ידי חברת גוגל, לאיסוף ויצירת נתונים סטטיסטיים מפורטים על תנועות גולשים באתרי אינטרנט, כולל פירוט על מקורות התנועות. מדובר למעשה ב"ספר התורה" של אתרי האינטרנט בעולם, ועל פיו יישק דבר. הנתונים הללו של "אשדוד אונליין" הם כאמור רשמיים ולא ניתן לזייף או להציג נתונים אחרים ב"גוגל אנליטיקיס".

"אשדוד אונליין", שהוקם כאמור לפני שלוש שנים (במרץ 2015) עבר חבלי לידה מבחינת עיצוב הדף, השירותים הטכניים וצוות הכותבים שלו. מחודש לחודש נרשמו שינויים מהותיים, חלקם בהשקעה כספית גדולה מאוד, וכפועל יוצא לצד השינויים החל להירשם גידול במספר הכניסות, עד להפיכתו למפלצת חדשותית של ממש, המביאה לתושבי אשדוד עדכונים בזמן אמת 24/7 על מה שמתרחש בעיר.

הייתה תאונה קשה ברחוב הרצל? תוך דקות ספורות תקבלו עדכון כולל תמונות מהשטח. המצב הביטחוני ברצועת עזה מתחמם ויש חשש לירי טילים לאזור? תקבלו עדכונים חיים, כולל הערכות בשטח ודיווח בזמן אמת על הצבת סוללת "כיפת ברזל" באזור אשדוד. הררי זבל נערמו בשכונה שלכם? צוות האתר מגיע לצלם ולסקר את המפגע התברואתי. צעיר אשדודי כבש את הבמות והגיע לתהילה? תמיד נזכיר לכם שהוא צמח כאן לידינו… במילים אחרות, כמעט בכל שעה עגולה יש כותרת מרכזית מתחלפת ב"אשדוד אונליין", וברוב המקרים מדובר בסיפורים מעניינים ובלעדיים.

עורך האתר הוא שי מלול, עיתונאי ותיק הפועל בשטח למעלה מ-25 שנה. מלול ערך בעבר עיתונים באזור באר שבע ודימונה, היה מנהל מחלקת החדשות ב"רדיו דרום", ובעשור האחרון עובד כאן בעיר אשדוד. מלול אומר כי "זה היה אתגר גדול מאוד לקחת אתר חדשות חדש ולהפוך אותו לכלי תקשורת משמעותי תוך זמן קצר יחסית. סוד ההצלחה שלנו הוא צוות כתבים נמרץ ויעיל, שפרוס בעיר ומרושת בכל סיפור שמתרחש בזמן אמת. זו עבודה עיתונאית אמיתית, לחזור לחיות את השטח ולהביא את הסיפורים לתושבי אשדוד יום-יום, שעה-שעה, סביב השעון".

סגן עורך האתר ומנהל הצד הטכני הוא נתנאל פריאנטי, ששותף בעבר בהקמת שני אתרי חדשות מרכזיים באשדוד. פריאנטי שולט ביד רמה בתפעול האתר, ולמעשה עובד מבוקר עד לילה בעדכונים, שינויים והתפתחויות שקשורות לתחום המרתק הזה.

ישראל אוחיון הוא כתב החדשות המרכזי של האתר. אוחיון, איש תקשורת מוערך מאוד במגזר החרדי, חי את השטח ומעדכן את האתר בסיפורים בלעדיים על בסיס יומי.

משה סידי הוא עורך מדור הספורט באתר וכן משמש ככתב חדשות. סידי, עם ותק של 30 שנה בעולם העיתונות, עבד במשך קרוב לשני עשורים במדור הספורט של "ידיעות אחרונות", וחתום על שורה של סיפורים בלעדיים שכיכבו בשער של מדור הספורט פעם אחר פעם. מדור הספורט ב"אשדוד אונליין" נחשב למוביל בעיר בפער גדול מהמתחרים, עם עדכונים בכל התוצאות ובכל האירועים הספורטיביים באשדוד בזמן אמת.

העיתונאית הוותיקה שרון גרמיזו, שמשמשת כאחת העורכות בעיתון "המגזין", מסייעת אף היא בעדכון האתר. מדובר באחת העיתונאיות המוערכות בדרום, עם רזומה עשיר מאוד.

אתר "אשדוד אונליין" פועל תחת חטיבת "ג' תקשורת", חטיבת התקשורת הגדולה באשדוד שמאגדת תחת ידיה את עיתון "המגזין אשדוד" אתר "אשדוד אונליין" ו-4 מסכי פרסום אלקטרוניים הממוקמים בצירים הכי מרכזיים ואטרקטיביים בעיר. למעשה, חטיבת "ג' תקשורת" מעניקה אמצעי פרסום מקיפים לכל מפרסם באשדוד, מהעסקים הגדולים והמובילים בעיר עד לעסקים הקטנים שצריכים פרסום מינורי יותר. למעשה, אין עוד גוף תקשורת נוסף באשדוד שמחזיק בכל המדיות המרכזיות לפרסום (עיתון, אתר חדשות ומסכים אלקטרוניים ענקיים), ומעניק אפשרות לעסקת פרסום כוללת במחיר אטרקטיבי.

מי שמובילה את חטיבת "ג' תקשורת" היא יהודית ויצמן, שחתומה על כל ההצלחה הגדולה של כלי התקשורת הכי משמעותיים באשדוד. ויצמן מניעה את הגלגלים במערכת, מקיימת ישיבות על בסיס יומי וכמובן מנהלת את הצד הכספי של המערכות המורכבות הללו ביד רמה. מעבר לכך, היא מובילה את הצד השיווקי והפרסומי במערכת, ותחתיה פועלות סוכנות פרסום חרוצות, שפרוסות ברחבי העיר ומציעות עסקאות פרסום אטרקטיביות לכל המדיות בחטיבת "ג' תקשורת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך