מח"ט גולני ביקר בבית הכנסת על שם בן וענונו ז"ל

בית הכנסת פועל ברחוב הירמוך והוא פעיל 3 חודשים. בן ז"ל לוחם גולני, נפל בצוק איתן והוא רק בן 19.
מח"ט גולני ביקר בבית הכנסת על שם בן וענונו ז"ל
מח"ט גולני עם משפחת וענונו (צילום: אריק זורנו)

מח"ט גולני, שלומי בינדר, ביקר השבוע בבית הכנסת "היכל יהודה", על שם החיל בן יצחק וענונו ז"ל. בן ז"ל חייל גולני שנפל בצוק איתן והוא רק בן 19.

בית הכנסת כבר פועל 3 חודשים, ברחוב הירמוך 3 בעיר. אומנם כרגע במתכונת זמנית, אבל בקרוב יפעל בצורה קבועה. לא ברור עדיין אם באותו המקום או במקום חלופי, אבל במקום כבר נערכים שיעורי תורה, תפילות ורבים מגיעים להתפלל.

המח"ט הגיע לבית משפחת וענונו לבקרם וההורים שרית ואילן לקחו אותו לבית הכנסת על מנת שיראה את בית הכנסת. אבין אילן אמר: "היה חשוב לי שהמח"ט יראה את בית הכנסת לזכרו ולכבודו של בן. חשוב לי להודות לג'קי בן זקן, ליהודה אבידן, לצחי אבו ולכל החברים הטובים והתומכים, ובפרט אני רוצה להודות לראש העיר יחיאל לסרי, על התמיכה הרבה שלו בהקמת בית הכנסת, ועל כך שהגיע לכבד ולהתפלל איתנו בשבת האחרונה, וכן על כל עשייתו ותרומתו הרבה להנצחת בן האהוב שלנו ועל עשייתו בכלל".

בן וענונו ז"ל, היה מאוד אהוב על חבריו ורבים עד היום פוקדים את בית הוריו. הוא אהב את צה"ל ישראל ואשדוד. בן נפל בעת פעילות מבצעית בעזה. יהי זכרו ברוך.

ה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך