מתנדבת במשטרת אשדוד על העדה האתיופית: "95% רוצחים וגנבים"

סערה גדולה ברשת ובמשטרה בעקבות דבריה של מירי קורופוב, מתנדבת בתחנת אשדוד אשר פרסמה בדף הפייסבוק שלה דברים קשים כנגד בני העדה האתיופית שהפגינו אמש בתל אביב. המשטרה בתגובה:"מפקד התחנה לגרוע את המתנדבת ממצבת המתנדבים באופן מידי ולהפסיק את פעילותה לאלתר"

מירי קורופוב, שוטרת מתנדבת בתחנת אשדוד פרסמה פוסט בדף הפייסבוק הפרטי שלה כנגד בני העדה האתיופית שהפגינו אתמול בסמוך לכיכר רבין, ודבריה עוררו סערה גדולה ברשת ואף בתקשורת הארצית. "רק אונס, רציחות, גנבות ודקירות אני רואה מהעדה שלכם" כתבה קורפוב והוסיפה "רציתי לכתוב כמה שורות על נושא שממש מעצבן אותי והכי חם בחדשות עכשיו. על ה'גזענות כביכול כלפי אתיופים על ידי שוטרים. קודם כל יוצאי ההפגנה, תתביישו לכם!! ראיתי את הסרטון המדובר ומה שקרה זה שהיה חפץ חשוד והשוטר ביקש מהאתיופי לזוז והוא ענה לו ש'לא בא לי' והוא היה חייב להזיז אותו בכוח (לא היה שום מכות)" עוד הוסיפה. "אז כל המדמיינים למיניהם שיצאו להפגנות תתביישו. 95% מכם רציחות גניבות ודקירות. מתביישת בהתנהגות שלהם"

1899872-5

התגובות הקשות בעקבות הדברים לא אחרו לבוא. על אף שהיא מתנדבת ולא שוטרת מהמניין, גורמים במשטרה אמרו שמדובר בהתבטאויות חמורות מאוד ודבריה אינם מייצגים את כלל המשטרה.
משה נגוסה בן העדה האתיופית שלח הודעה עם צילום המסך של הפוסט מעורר המחלוקת לדף הפייסבוק של "אשדוד אונליין" וסיפר על תחושותיו: "אלה דברים מזעזעים וגזענייים, אסור שלובש מדים במדינה הזאת ידבר כך על חלק מהאוכלוסיה, אוכלוסיה שתורמת ומשרתת בצה"ל ויש לזה זכויות וחובות כמו כולם, היא צריכה להתבייש בעצמה, אני מקווה שהמשטרה תטפל בה בנוקשות."

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מדובר במתנדבת אשר העלתה פוסט לדף הפייסבוק הפרטי שלה. עם היוודע הדבר ולנוכח חומרת המעשה הורה מפקד התחנה לגרוע את המתנדבת ממצבת המתנדבים באופן מידי ולהפסיק את פעילותה לאלתר. אנו מצרים על הפוסט הפוגעני, שהינו חריג ולא מייצג כלל את עמדת משטרת ישראל. התנהלות חריגה זאת של מתנדבת אינה מקובלת, נפעל לרענן ההנחיות למתנדבים לגבי התנהלות גם אם מדובר בפייסבוק הפרטי שלהם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך