קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד עלולה להיות מודחת מהפלייאוף

נוצחה בבית 23:26 על ידי מכבי ת"א. תיקו או הפסד וגם ניצחון בשני שערים, במשחק מספר 3 בשישי, בחוץ, ידיח אותה מרבע הגמר יד.
קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד עלולה להיות מודחת מהפלייאוף

בשורה התחתונה, ביום שישי במשחק החוץ מול מכבי ת"א באולם התיכונט בת"א, הפועל אשדוד צריכה לנצח בהפרש של 4 שערים ומעלה, או 3 ואז להגיע להארכה. תיקו או ניצחון בשני שערים וקבוצת הכדוריד של אשדוד תודח מהפלייאוף, מסדרת רבע הגמר יד והיא תגמור את העונה.

הפועל sp אשדוד פספסה הזדמנות ענקית לעלות ליתרון בסדרת רבע הגמר והיא ספגה הפסד כואב 26-23 למכבי ת״א . ולמה כואב? כי המשחק היה בשליטה אדומה כאשר רוב 60 הדקות היתרון נע בין 2-3 שערים לזכות האדומים, הרבה בזכות עצירות מדהימות בשער של השוער המצוין סטויקוביץ, תצוגה נוספת מצוינת של יוסי ביטרמן שהיה הבולט על המגרש בהגנה ובהתקפה, וגולת הכותרת הייתה חזרתו של אדיר כהן מפציעה ארוכה שהיה פקטור מרכזי בשערים החשובים של הקבוצה.

אבל למרות זאת ולמרות היתרון, הצליח ת״א לעצור את אשדוד על 23 שערים ולבצע ריצה של 2:8 עד לסיום ומשם לניצחון היקר. היתרון עבר לצהובים מת״א שיארחו ביום שישי הקרוב את משחק מספר 3 והמכריע.

הבקיעו לזכות אשדוד: יוסי ביטרמן 6 שערים, דרקו דימיטרבסקי ואדיר כהן 5 שערים כ״א, אלכסיי גרגורייב וסשה צ׳ודנובסקי  2 שערים כ״א, עמרי קושמרו ודור קלדרון  שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך