חשש שגדי קינדה סיים את העונה

קינדה עדיין לא כשיר ויש חשש שאם יחזור זה יחמיר את פציעתו. ההערכה הייתה שאולי יחזור עוד העונה, כרגע הסיכויים לא גבוהים. המאמן תורג'מן: "ממשיכים לדחוף קדימה".

במ.ס אשדוד קיוו כי הקשר גדי קינדה יחזור העונה לשחק, אולי לפחות למשחק אחד או שניים, אבל כמו שזה נראה כרגע החשש הוא שקינדה לא יחזור וכנראה סיים את העונה.

השחקן אומנם מחלים ובקצב יחסית טוב, אבל הוא לא מרגיש כשיר במאת האחוזים. גם בקבוצה לא רוצים לסכן את קינדה וברור שאם הוא יחזור לפני הזמן זה עלול להחמיר את פציעתו והוא יצטרך זמן ארוך יותר להחלים. כמו שזה נראה כרגע אשדוד תאלץ להסתדר בלעדיו ב-4 המשחקים שנותרו.

המאמן עמיר תורג'מן ועוזרו ארז בלפר רוצים לשים מאחוריהם ומאחורי השחקנים את התיקו בתוספת הזמן בעכו, במיוחד לאחר ההפסד של אשקלון למכבי חיפה. תורג'מן הסכים רק להגיד: "ממשיכים לדחוף קדימה את הקבוצה". המטרה של הצוות המקצועי באשדוד להכין את הקבוצה למשחק החשוב במחזור הקרוב מול רעננה מבלי שהמשחק בעכו ישפיע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך