אחד מסניפי הדואר הגדולים בעיר סגר את שעריו

סניף דואר מרכזי באשדוד נסגר לאחר שהחברה לא מצאה זכיין שיפעיל אותו, בינתיים התושבים יאלצו להסתפק בשירותי הדואר ברובעים הסמוכים
אחד מסניפי הדואר הגדולים בעיר סגר את שעריו

מספר תלונות הגיעו אלינו בימים האחרונים על כך שסניף הדואר הגדול הממקום במרכז המסחרי רובע ו' סגר את שעריו, כאשר הסיבה לכך טרם ידועה.

כתב אתר 'אשדוד אונליין' הגיע לרחוב דב גור באשדוד על מנת לבדוק את הסיבה בגינה דואר ישראל החליט לסגור את הסניף שריכז בתוכו את הפעילות המלאה של תושבי הרובע, והיה מהצפופים בעיר.

בפתח המקום נכתבה הודעה לבאים "הסניף סגור עד להודעה חדשה" מבירור קצר עם שני עובדי המקום שיצאו ממנו בדיוק כשביקרנו שם התברר שהסניף נסגר בעקבות כך שלא נמצא זכיין שיפעיל את המקום, לאור העובדה שהזכיין האחרון לא המשיך את הפעלת הסניף ולא נמצא מי שיחליף אותו, הדואר נסגר. אך לדבריהם הוא אינו נסגר לחלוטין אלא עד אשר ימצא זכיין, דבר שיכול להמשך חודשים ואף יותר משנה.

על מנת לקבל תגובה פנינו לחברת דואר ישראל שאמורה לספק שירותי דואר לתושבים, אך זו טרם הגיבה – וכשתתקבל התגובה נפרסמה במלואה.

צילום: אשדוד אונליין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך