משפחתו של רב מאשדוד בת 14 נפשות נותרה חסרת כל וללא מזון

אתמול לא עלתה בידי אבי המשפחה, שהוא רב, לרכוש שקית חלב לילדיו. ברגע האחרון בעזרת תרומה לא נותק החשמל בשל חוב כספי. למעוניינים לעזור: איציק איטח 0503884898.
רב עם פנים מטושטשות

משפחה בת 14 נפשות מהעיר אשדוד, הגרים ברובע ח', שאבי המשפחה הוא רב, נמצאת במצוקה קשה מאוד ונותרה חסרת כל, כולל מזון. עד כדי כך שאפילו שקית חלב לא הייתה באפשרותו לקנות אתמול לילדים שלו.

מי שעוזר למשפחה, אבל עדיין זקוק לעזרה הוא איציק איטח ממתנדביה הגדולים של העיר. איטח מספר על מה שארע רק אתמול: "אבי המשפחה התקשר אליי בעשר בלילה לארגן חלב. תבין לאיזה מצב קשה הם הגיעו. אין לו כסף אפילו לזה. נכנסתי לבית הכל ישן זקוק לשיפוץ או החלפה. פינת האוכל שבורה, מיטות ישנות והרוסות. מה שאשפר שיעזרו."

לאחרונה הגיעה הודעת ניתוק לחשמל בשל חוב של מעל 2000 שקלים. איטח לקח על עצמו את תשלום החשמל ורגע לפני שנותק, הוא מנע מהמשפחה להישאר בחשכה.

חשבון החשמל ששולם

14 הנפשות גרות בדירה קטנה וישנים ארבעה ולפעמים חמישה ילדים בחדר. הם זקוקים לכל עזרה אפשרית. מי שמעוניין לעזור יכול לפנות לאיציק איטח בטלפון: 0503884898.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך