הפנינג ל"ג בעומר באשדוד

הפנינג עם דוכני יצירה ,מתקני שעשועים,דוכני מזון,הגרלת חינם ענקית,מופע קצבי ומצחיק עם שי ורועי -כוכבי ערוץ הילדים ותהלוכה מסורתית.

הזמנה פתוחה לכל תושבי העיר- הסיבה לחגיגה: מרכז קהילתי "דקל"(רובע ט"ו) וארגון "קשר"-להעצמת הזהות היהודית מזמינים את תושבי העיר לתהלוכת ל"ג בעומר בסימן "יחד כל ילדי ישראל",שיכלול הפנינג בהפקת הצוות המסור של עובדי המתנ"ס בשיתוף ארגון "קשר" להעצמת הזהות היהודית הפועל ברובע.לדבריו של עמירם סביון,מנהלו של מתנ"ס "דקל" צוות ההפקה של האירוע עמל במשך מספר שבועות כדי להפיק אירוע מגוון ומעניין שימשוך אליו :ילדים,בני נוער ומשפחות רבות מכל רחבי העיר.

0003

ההתכנסות צפויה ביום חמישי,7 במאי 2015 החל מהשעה 16:00 ברחבת המתנ"ס הנמצא בתוך שטחו של ביה"ס "אופק"(רח' רוטשילד 6 )כוכבי ערוץ הילדים ,שי ורועי("מותק של יומולדת","בין כוכבים, "השטותריקים","סיפורים לבמבליק")יגישו מופע קצבי ומצחיק ולהנאת הילדים ייערכו במקום סדנאות יצירה ויוצבו מתקני שעשועים מתנפחים ,ביתני משחק ותיערך הגרלה שהשתתפות בה ללא עלות הנושאת פרסים יקרי ערך(אופניים,טריטר וטאבלט).

00008

להפקת האירוע שותף ארגון "ק.ש.ר" (קהילה,שורשים, רווחה)שהוקם באשדוד ע"י הרב מנחם עמאר ברוח החזון של הרבי מליובאוויטש ,מתוך כוונה לשמש גשר וקשר לכל יהודי – אל הזהות והמורשת היהודית ולהביא את היהדות לכל בית, מתוך מאור פנים ושמחה.עם תום המופעים המוסיקליים יתייצבו תיערך תהלוכה מסורתית לכיוון פארק י"ז -למרות שהתהלוכה צפויה לעכב במעט את תנועת כלי הרכב הנהגים מתבקשים לגלות אורך רוח.האירוע עתיד להסתיים בהדלקת מדורה "ירוקה",לאלו מבינכם שתוהים לפשר המושג נסביר כי הדלקת מדורה אחת גדולה במקום כמה וכמה מדורות מסייעת בהפחתת הזיהום ובשמירה על איכות הסביבה.הנה לכם סיבה מצוינת לשמור על המורשת היהודית באווירה קהילתית ולבלות זמן איכות עם הילדים.אל תחמיצו.

00056

"התהלוכה",יום חמישי,7 במאי 2015,החל מהשעה 16:00,רחבת ביה"ס "אופק",רח' רוטשילד 6,למידע ופרטים התקשרו:למשרדי מרכז קהילתי "דקל":08-8671143,08-8668634.למשרדי ארגון "קשר":08-8676678,052-6632929.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך