"אנחנו הצענו לגרינברג עוד עונה. סיבותיו אתו להשתהות"

יו"ר מכבי אשדוד ארמונד אסולין מאשר כי נעשו פניות לעוד עונה למאמן. גרינברג עדיין לא החזיר. האם הסיבה נעוצה בכך שהוא מחכה להצעה אחרת?
"אנחנו הצענו לגרינברג עוד עונה. סיבותיו אתו להשתהות"
גרינברג ואמיתי. יישאר? (צילום: לירון מולדובן)

במכבי אשדוד/באר טוביה כבר לא יודעים איך לקבל את מה שקורה לקבוצה. ניצחון 7 ברציפות, שיא מועדון, לאחר הניצחון על מכבי חיפה 85:74 מקום שלישי עם אותן נקודות כמו הראשונה והשנייה, חולון ומכבי ת"א (להן משחק חסר).

בקבוצה כבר פנו מספר פעמים למאמן בראד גרינברג לסכם לעוד עונה, אבל הוא משתהה עם תשובתו. היו"ר ארמונד אסולין אישר את הדברים "לאשדוד אונליין" ואמר: "אנחנו בדו שיח אתו כל הזמן. סיבותיו עמו למה לא לתת תשובה". בקבוצה לא אומרים את זה, אבל האם ייתכן כי הסיבה היא שגרינברג אולי מחכה להצעה אחרת בעקבות ההצלחה שלו? הזמן יגלה זאת.

אסולין התייחס גם למצבה המדהים של הקבוצה ולניצחון על חיפה: "בנושא הניצחון. אני באופן אישי חששתי מהמשחק מול מכבי חיפה בגלל שחשבתי שחיפה "פצועה" שמתמודדת נגד ירידה\ היא חיפה מסוכנת ויעשו הכל כדי לנצח. לשמחתי, התלכיד הקבוצתי שלנו עשה את שלו וניצחנו. איך אמרתי לא פעם: אחד בשביל כולם . והקבוצה בשביל הניצחון"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך