7 בום מכבי אשדוד עם שיא מועדון לאחר ניצחון שביעי ברציפות

העונה החלומית של מכבי אשדוד/באר טוביה נמשכת. באמצע הסיבוב השני קבעה החבורה של ברד גרינברג שיא מועדון חדש עם שישה ניצחונות רצופים, והערב (שני) היא שברה גם אותו, כאשר ניצחה בפעם השביעית ברציפות, 74:85 על מכבי חיפה שביסס אותה במקום השלישי בליגת ווינר סל.
7 בום מכבי אשדוד עם שיא מועדון לאחר ניצחון שביעי ברציפות
רודריגז מחיפה מנסה לצאת למתפרצת (צילום: לירון מולדובן)

מה יהיה מכבי אשדוד מה? אשדוד עם שיא מועדון ניצחון 7 ברציפות, הפעם 85:74 על מכבי חיפה. כעת מחכים לקבוצה שני מבחנים גדולים מול שתי הקבוצות היחידות שמדורגות מעליהן בטבלה, הפועל חולון בחוץ (במוצאי השבת 20.30) ומכבי ת"א בבית, שגברו עליה בכל ההתמודדויות ביניהן העונה. אשדוד חזק מאוד במקום השלישי.

וורקמן נכנס לעניינים עם שני סלים, אבל מקאולי קלע 7 נקודות ברצף והשווה ל-12:12. לונג עלה מהספסל ומיד קלע שלשה שנתנה למארחים את היתרון. לוי קלע שלשה רביעית ל"דולפינים" לעומת 0 של הירוקים. 16:20 בסיום הרבע. ברבע השני הגיעה הבריחה של אשדוד. צליפות של לונג ומקאולי, 21:29. אשדוד המשיכה לשמור מצוין, הנרי ומקאולי המשיכו את מטח השלשות (8 מ-15 בהפסקה) והפער גדל  ל-28:43 בירידה להפסקה.

מעל כולם. הנרי (צילום: לירון מולדובן)

מקאולי קלע עוד אחת ולונג עם מהלך אדיר פתח הפרש שיא, 32:50.  בואומן וורקמן מחיפה הורידו בחזרה לחד-ספרתי, 56:47. אבל לוי הגיע ל-10 נקודות מהקו והוניג השלים 0:8 מהיר בשלשה-  64:49 בסיום הרבע השלישי. ברנדוויין הוריד לחד-ספרתי ורודריגז עם 5 רצופות פתח את המשחק מחדש, רק 75:71. לוי קלע עוד סל חשוב שעצר את כדור השלג והנרי עם  שלשה גדולה שהוציאה לחיפה את הרוח מהמפרשים, 71:80. סל של לוי הבטיח את הניצחון, 74:85 בסיום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך