דרמה: אביו של התינוק שטבע בג'קוזי באשדוד שוחרר ממעצר

התפתחות בחקירת מותו של הפעוט בן הארבעה חודשים שטבע בג'קוזי של מלון מיאמי באשדוד, האב העצור שוחרר וההליך המשפטי נגדו נשל שוב
לאחר הנתיחה: הלוויתו של התינוק בן החודש התקיימה היום
צילום: זק"א

התפתחות בחקירת מות התינוק שטבע בג'קוזי במהלך חול המועד פסח, האב שנחשד במעשים פליליים הקשורים למות בנו התינוק שטבע בג'קוזי בחדר מלון באשדוד, משוחרר היום לפני מס' שעות ממעצר, והמשטרה צפויה לשקול מחדש את ההליך המשפטי נגדו.

במקביל האם שעלו כלפיה חשדות בפלילים נמצאת עדיין במעצר, בשבוע שעבר פרסם ערוץ 2 שהאם נבדקה על ידי הפסיכיאטר המחוזי, שקבע כי היא "לא הייתה אחראית למעשיה". על פי הבדיקה, היא לא תוכל לעמוד לדין אך בית המשפט האריך ביום חמישי האחרון את מעצרה בשישה ימים נוספים עד יום רביעי הקרוב.

כזכור, במהלך חג הפסח התקבל דיווח על תינוק שטבע בג'קוזי של חדר בית מלון מיאמי באשדוד, כוחות ההצלה הבהילו את התינוק בן הארבעה חודשים לבית החולים בעיר שם הוא נפטר מספר שעות מאוחר יותר, לאחר יומיים בהם עלו תהיות סביב סיבת המוות נעצרו ההורים ומעצרם הוארך עד עתה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך