אולי האדום של קורדיירו עוד יפעל לטובת אשדוד

מאוריציו קורדיירו חלוץ מ.ס אשדוד ספג צהוב 9 במשחק מול עכו ולכן אמור היה להיות מורחק מול אשקלון בעוד שני מחזורים. אולי עתה, בעקבות הצהוב הנוסף בסיום המשחק וההרחקה שלו (אם יורחק ממשחק אחד בלבד), הוא יפסיד את רעננה, אבל יישחק במשחק החשוב מול אשקלון.
תחילת המשחק
ישחק מול אשקלון?

האם האדום של מאוריציו קורדיירו יפעל לטובת מ.ס אשדוד?

יתכן מאוד שכן. קורדיירו קיבל צהוב במהלך המשחק מול עכו. זה היה הצהוב התשיעי שלו ועל פי החוקה אמור היה לשחק מול רעננה במחזור הקרוב, אבל לא לשחק מול אשקלון, במשחק הכל כך חשוב, בעוד שני מחזורים, בבית.

אבל קורדיירו הורחק בסיום המשחק מול עכו בצהוב שני. מה שאומר שהוא לא ישחק באופן אוטומטי מול רעננה במחזור הקרוב ואם יורחק רק למשחק אחד, הוא יוכל דווקא לשחק מול אשקלון בבית בעוד שני מחזורים.

בקבוצה היה מי שקיווה כי גדי קינדה או דן ביטון הפצועים יוכלו לחזור לשחק, אבל כמו שזה נראה הסיכויים אינם טובים. וגם אם אחד מהם יחזור זה לא יקרה ככל הנראה, בשני המחזורים הקרובים. בקבוצה היו מרוצים מהניצחון של מכבי חיפה על אשקלון 1:2, שהוריד מעט ממפח הנפש לאחר התיקו משער שספגה הקבוצה בדקה ה-93 מול עכו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך