כיאה לאלוף אלון דאי מאשדוד סיים ראשון במירוץ הפתיחה של "נאסקר" אירופה

המירוץ הראשון של העונה  נערך במסלול ריקארדו טורמו בוולניסיה שבספרד. דאי: "חלומי מבחינתי, להתחיל את עונת 2018 כמו שסיימתי את 2017".
חוגגים ניצחון
sofricstudio

אלון דאי נהג המירוצים מאשדוד ואלוף אירופה בסבב הנסקאר האירופי לשנת 2017 לא יכול היה לחלום על פתיחת עונה טובה יותר לשנת 2018. דאי  סיים בשבת מירוץ צמוד ומורט עצבים במקום הראשון תוך שהוא משאיר מאחוריו 30 מתחרים

המירוץ הראשון של העונה  נערך במסלול ריקארדו טורמו בוולניסיה שבספרד, מסלול בו דאי טרם ניצח בקריירה. המירוץ היה צמוד כבר מהזינוק כשמארק גוסנס הבלגי צמוד אליו. דאי לא נתן לו לעבור אותו וסיים ראשון.

דאי: "חלומי מבחינתי, להתחיל את עונת 2018 כמו שסיימתי את 2017 זה מושלם, עבדתי קשה כל פגרת החורף על מנת לבוא כמה שיותר מוכן לעונה הזאת ולהמשיך את המומנטום משנה שעברה וכיף לראות שיש תמורה בעד העבודה הקשה. זה רק המירוץ הראשון אחרי הכל והעונה עוד ארוכה וקשה" .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך