המותג אוטן מציעה לקיץ ג'ל דוחה יתושים לילדים אוטן ג'וניור

נבדק דרמטולוגית ואינו מכיל חומרים העלולים לגרום לתגובות אלרגיות
המותג אוטן מציעה לקיץ ג'ל דוחה יתושים לילדים אוטן ג'וניור
צילום: אסף לוי

חברת אס.סי ג'ונסון מציעה לקיץ הקרוב מוצר ייחודי לילדים: ג'ל דוחה יתושים, של המותג אוטן: אוטן ג'וניור.

מדובר בג'ל המותאם לשימוש לילדים מגיל שנתיים, כמו כן מתאים לשימוש לכל המשפחה ומעניק הגנה ממושכת לפנים ולגוף מפני עקיצות יתושים בבית ובחוץ.

אוטן ג'וניור נבדק דרמטולוגית ואינו מכיל חומרים אשר עלולים לגרום לתגובות אלרגיות בפרט בקרב ילדים. המוצר אינו מכיל את החומר הפעיל DEET. מעניק הגנה מלאה ומידית מחוץ לבית למשך 4 שעות, ללא ריח לוואי, בעל מירקם נעים במיוחד, אינו שמנוני, נספג במהירות ואינו משאיר תחושה דביקה על העור. קומפקטי ונוח לנשיאה, מוצר חובה בתיק של הילדים.

מחיר ממוצע : .17.90 ש"ח

את מגוון מוצרי "אוטן" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות

טיפים של מומחי אוטן כיצד להימנע ולטפל בעקיצות יתוש

בקרב פעוטות וילדים:

1. חשוב להקפיד למרוח בקיץ תכשירים דוחי יתושים המיועדים לפעוטות ולילדים, מאחר שמעבר לאלמנט המעצבן שבעקיצה, הם עלולים לגרד את הפצעים ולגרום לזיהומים.

2. ניתן להרחיק יתושים ולטפל בעקיצות בדרך הטבעית כמו: שמן לבנדר – לקחת שמן אתרי של לבנדר, לפזר כמה טיפות על חוט או על פיסת בד ולהניח אותה ליד חלונות הבית.

3. בטיולים משפחתיים בארץ או בחו"ל או יצאה לפיקניק מומלץ מראש להימנע מלהיעקץ ולהלביש את הפעוטות והילדים בבגדים ארוכים.

4. אם כבר הילד נעקץ יש כיום תכשירים המרגיעים את הגרד – למריחה על העקיצה להקלה מידית בגירוד ובאדמומיות כדוגמת אוטן אפטר בייט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך