ילדים בני 11 הכו בצורה קשה ואלימה ילד בן 8 "כי הוא חש"

הכו ובעטו בו בכל חלקי גופו. הילד נזקק לטיפול במיון עד הבוקר. אמו בפוסט נוקב: "איפה אתם הורים ששולחים את הילדים שלכם לרחוב לאלימות". הבוקר, ראשון הוגשה תלונה במשטרה.

שני ילדים בני 11 לערך מאשדוד הכו ילד קטן מהם בן 8 אף הוא מהעיר בכל חלקי גופו, חבטו בו והשאירו אותו לשכב ברחוב באזור רובע ו'. הסיבה לא תאמן לטענתם : "הוא חש עליהם".

את הסיפור העצוב והקשה הזה פרסמה אמו של הילד, שאף הגישה היום, ראשון תלונה במשטרה. הסיפור החל במוצאי השבת. אמו של הילד ראתה כי בושש להגיע ויצאה לחפש אותו כי כבר נהיה מאוחר. היא גילתה אותו חבול קשה בכל חלקי גופו כשילדים אחרים מסייעים לו לקום. היא שמעה מהם שהילדים שהכו אותו, גם הם קטינים ככל הנראה, השאירו אותו לשכב מבלי לעזור לו.

אבל זה לא היה הסוף. האם ניגשה לילידם שהרביצו לבנה בכדי לבדוק מדוע עשו זאת ולתדהמתה הם וחברים נוספים שהיו אתם התנפלו עליה ולא היה רחוק שגם בה עוד ינסו לפגוע, קיללו בצורה נוראית ואף רגמו אותה באבנים. האם פרסמה את הדברים בפוסט קשה וכתבה בין היתר: "איפה אתם אותם הורים ששולחים את ילדכם לרחוב לבריונות ואלימות? כדאי שתשמרו עליהם ואם אתם לא מסוגלים כנראה שמקומם לא אתכם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך