בראשון מכבי אשדוד מחפשת שיא מועדון

מכבי אשדוד/באר טוביה תנסה להאריך את רצף הניצחונות הארוך בתולדותיה, כאשר תארח ביום ראשון את מכבי חיפה (20:30, SPORT5). לונג ולי שנעדרו מול בני הרצליה, יהיו בסגל.
בראשון מכבי אשדוד מחפשת שיא מועדון
צוברביץ' מתחת לסל במשחק מול הרצליה (אלן שיבר)

במחזור שעבר עברה מכבי אשדוד עוד מבחן אופי משמעותי, כאשר רשמה ניצחון חוץ 72:74 על בני הרצליה בהרכב חסר. נמרוד לוי (18 נקודות), גיל אמיתי (11 נקודות) ואדם אריאל (10 נקודות) קלעו כולם בדו-ספרתי מהספסל, בן מקאולי היעיל תרם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים וסק הנרי רשם 11 נקודות, 10 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, והיה אחראי על שלשה שוברת שוויון שסגרה את המשחק בדקה האחרונה.

שלוש פעמים העונה פגשה מכבי אשדוד/באר טוביה את מכבי חיפה – ובכולן ניצחה. החבורה של ברד גרינברג תנסה להשלים סוויפ עונתי מחר (ראשון) נגד האקסית שלו, במשחק בית בהיכל הקריה (20:30, שידור משולב בערוץ SPORT5, שופטים: גילי כהן, צחי הבדלי, דוד קולנגי).

מכבי אשדוד התגברה במחזור שעבר על חסרונם של ג'ראלד לי וקמרון לונג הפצועים והשוותה את שיא המועדון: שישה ניצחונות ליגה רצופים, שנקבע בין המחזורים ה-11 ל-16 העונה. "הדולפינים" ספגו פחות מ-80 נקודות בכל אחד מששת המחזורים האחרונים, אחרי שבשני ההפסדים קודם לכן ספגו למעלה מ-90 נקודות. עכשיו רוצים שם לשבור את השיא.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך