חוגגים 70: כל הפרטים על יום העצמאות באשדוד

יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל: אירועי יום העצמאות באשדוד, הזמרים, מיקום המופעים והכי חשוב - מתי יהיו הזיקוקים
חוגגים 70: כל הפרטים על יום העצמאות באשדוד
צילום: פבל

ערב יום העצמאות: גם השנה, אירועי העצמאות יתקיימו במתחם שד' משה דיין הסמוך לכיכר המפרשים, בין שד' ירושלים לשד' בן עמי. במתחם יפעלו ארבע במות: במה מרכזית בהנחיית יורם סויסה אשר יארח את משה פרץ, אייל גולן, סטפן הראפר ו-קייט ואור. במה חסידית – במת כלייזמרים בחלקו הצפוני של חניון פארק אשדוד-ים, בהנחיית אילן חביב ולהקת אדרבא אשר יארחו את חנן בן ארי. במת ילדים – במה לכל המשפחה בחלק הדרומי של חניון פארק אשדוד-ים שתארח את הדוד חיים (יופיע בשעה 20:30 כדי להתאים לכל הגילאים), מופעי קרקס ומסיבת סלסה. במה "משלנו" – במה הנותנת ביטוי לכשרונות ולהרכבים מקומיים שתמוקם בחניון הרחב מצפון למשכן לאומנויות הבמה.

קריית שמחה וזיקוקין: כל המתחם בשד' משה דיין יהפוך לקריית שמחה חגיגית עם דוכני מזון, קרקס רחוב בניהולו של ג'רום ארוש ומנת זיקוקין הגונה בשעה 21:45.

הבמה המרכזית תהיה כמובן האטרקטיבית ביותר עם שלל אומנים מן השורה הראשונה בישראל: משה פרץ. אייל גולן. סטפן הראפר. קייט ואור. די.ג'יי והנחיה: יורם סויסה.

פארקים ואתרים עירוניים: ביום העצמאות (יום ה', 19/4), כל הפארקים בעיר יהיו פתוחים וזמינים לבילוי משפחתי, פיקניקים ופעילות הפגתית. הנחיות לגבי המותר והאסור בפארקים מתפרסמים באמצעי התקשורת ובאתר העירוני. נדגיש רק כי הבערת אש אסורה בפארקים למעט מקומות שבהם הותרו מנגלים מוגבהים.

פארק אשדוד ים: יהיה סגור ביום הזיכרון (18/4) עד למחרת (19/4) בשעה 06:00 בבוקר. בכל מקרה, הדלקת אש אסורה בכל שטח הפארק וכך לאורך רצועת החוף.

לסיכום: עיריית אשדוד, על כל יחידותיה, נערכה לקיום החגיגות ברמה הגבוהה ביותר. אגף האירועים הכין לנו תכנית חגיגית במיוחד. מינהל התפעול תיגבר את עובדיו הן ברמה הכנת המתחמים, הפארקים ואתרי הבילוי והן בבחינת הפיקוח והאכיפה. השיטור העירוני יתגבר עובדים על מנת לשמור על ביטחון התושבים והמרחב הציבורי ואגף הנטיעות ושימור העיר ידאג לחלק שקיות לשמירה על הניקיון. בעירייה מבקשים מתושבי אשדוד: "אנא, בואו ותיהנו אך תדאגו לשמור על עיר נקייה. אחרי הכול זאת, העיר של כולנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך