תיקו בהפתעה. אשדוד סיימה בתיקו מול ת"א במשחק הראשון בפלייאוף הכדוריד

הפועל אשדוד סיימה בתיקו 24:24 מול ת"א במשחק הראשון בפלייאוף הכדוריד. ביום שני הקרוב , משחק מספר 2 במקיף ט' (20.00).
תיקו בהפתעה. אשדוד סיימה בתיקו מול ת"א במשחק הראשון בפלייאוף הכדוריד

כשמכבי ת"א קיבלה את הפועל אשדוד בפלייאוף בכדוריד, היו שם הרבה אנשים שחייכו. אבל אשדוד לא התכוונה לוותר בקלות. בשישי הפתיעה הקבוצה בגדול. הפועל sp אשדוד סיימה בשיוויון 24:24 במשחק הראשון ברבע גמר פלייאוף ליגת ווינר מול הצהובים של ת"א והבטיחה בזו שההכרעה תיקבע לאחר 3 משחקים.

האדומים הגיעו נחושים וממוקדים. המטרה הייתה  להפתיע ולהעביר את היתרון לאשדוד, אך גם הצהובים הגיעו כך וזה הבטיח דרמה עד סיום 60 הדקות. משחק מצוין של יוסי ביטרמן עם 6 שערים כמו גם דור קלדרון שמסתמן כאס של האדומים מאז שהגיע בינואר גם כן עם 6 שערים היו הבולטים על המגרש וביחד עם נחישות בהגנה ועצירות מצוינות של סטויקוביץ בשער הביאו את האדומים לקחת את היתרון בזמן הנכון 8 דקות לסיום.

אבל הצהובים של מכבי ת"א לא וויתרו, בוודאי בבית  והצליחו להשוות את התוצאה.אם זה לא הספיק דקה לסיום קיבלה תל אביב כדור פנדל לטובתה. ליאור קפלן השוער הצעיר נכנס לשער והצליח לעצור את הכדור משבעת המטרים. הכדור אחרון היה של האדומים 40 שניות לסיום וההכרעה הייתה בידיים שלהם. אשדוד יצאה להתקפה אחרונה, אבל זריקה לא טובה של גרגורייב והשיוויון נקבע לאחר 60 דקות. בשני (20.00) ייערך משחק מספר 2 (20.00), הפעם במקיף ט', אשדוד.

הבקיעו לזכות האדומים: דור קלדרון, דרקו דימטרבסקי ויוסי ביטרמן עם 6 שערים כ"א, אלכסיי גרגורייב עם 4 שערים, סשה צ'ודנובסקי עם 2 שערים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך