"תעריכו את החיים ותהנו מכל הרגעים"

מתן פרידמן, כונן מד"א, שנפצע בתאונה בעת שרכב על אופנוע ההצלה שלו והיה חשש לחייו, פרסם מכתב תודה ובו תובנות על החיים אחרי. פרדימן: "יוצא לשלב הבא בדרך להחלמה. אני רוצה להודות מכל הלב לכולם".
"תעריכו את החיים ותהנו מכל הרגעים"
היה חשש לחייו. פרידמן

לפני כחודש נפצע מתן פרידמן, איש צוות מד"א בתאונת דרכים, כשנסע על אופנוע ההצלה שלו באזור גשר עד הלום. היה חשש לחייו והוא עבר מספר ניתוחים. בהדרגה הוא נותק בהדרגה ממכשירי החייאה והתאושש. בכל אותה תקופה היו רבים שהתפלו לשלומו.

היום, שישי, פרסם פרידמן מכתב תודה לכולם ובו גם תובנות על מה שעבר ועל החיים, שלאחר התאונה:

"אז אחרי קצת יותר מחודש של אשפוז לאחר התאונה הקשה, הפציעה וסכנת חיים שהתגברנו עליה.. יוצא לשלב הבא בדרך להחלמה. אני רוצה להודות מכל הלב לכולם. החל מהמשפחה המדהימה שלי והחברים ועד לאנשים שכלל איני מכיר אשר התפללו, תמכו ודאגו. לאלה שהגיעו לחזק ואפילו רק כדי להיות שם.. ולרופאים והצוותים שנלחמו וטיפלו במסירות עד שהצליחו . מקווה שנזכה להחזיר רק בשמחות.  אין ספק שהתפילות והחיזוקים נתנו כוח להתגבר ולעמוד מול הסכנה , וכעת ממשיכים עם הפנים קדימה. תעריכו את החיים חברים, תחשבו חיובי ותהנו מכל הרגעים, ובעיקר שמרו על עצמכם .
אוהב ומעריך, מתן פרידמן"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך