תנועת צעירים שהובילה את "מחאת השבת" חוברת לסיעתו של בוריס גיטרמן

סגן ראש עיריית אשדוד בוריס גיטרמן, כבר החל לפעול מבחינה פוליטית, ופתח 3 מטות ברחבי העיר לקראת הבחירות הקרובות שיתקיימו בסוף חודש אוקטובר. במקביל, גיטרמן הגיע להבנות עם דן סופר, העומד בראש תנועת הצעירים "שוויון", שהייתה בולטת מאוד ב"מחאת השבת", וסופר ישתלב בצמרת רשימת "קהילת אשדוד" (מקום 2 או 3)
תנועת צעירים שהובילה את "מחאת השבת" חוברת לסיעתו של בוריס גיטרמן

סגן ראש העיר בוריס גיטרמן, זכה לאחרונה לחיזוק פוליטי משמעותי מאוד לקראת הבחירות למועצת העיר שיתקיימו ב-30 לאוקטובר. מדובר בתנועת הצעירים "שוויון", שהוקמה לא מכבר ע"י עשרות צעירים בני העיר, שבלטו מאוד במהלך "מחאת השבת". מי שעומד בראש התנועה הזו הוא דן סופר, צעיר אשדודי נמרץ, שמסומן כאחד ממנהיגי העתיד של העולים מחבר העמים בעיר הנמל. סופר וחבריו קיימו שיחות ארוכות עם גיטרמן, ולאחר מחשבה מעמיקה החליטו להשתלב בסיעת "קהילת אשדוד" בבחירות הקרובות. המשמעות – סופר ישובץ בצמרת הרשימה (מקום 2 או 3), ויהיה מעורב בקבלת ההחלטות לצידו של גיטרמן. חברים צעירים נוספים ישולבו אף הם בהמשך הרשימה.

גיטרמן אמר כבר בעבר כי יש לו רצון לטפח צעירים שיצטרפו לזירה הפוליטית, מתוך ראייה מפוכחת שגיטרמן בעצמו, גרשוב וכצנלסון הם מועמדים שעברו כברת דרך וצריכים בבוא הזמן לפנות את הבמה למועמדים חדשים. אמר ועשה… סגן ראש הער הפעיל את כל כובד משקלו למצוא דרך לשלב את תנועת "שוויון" בסיעתו הוותיקה "קהילת אשדוד", ומדובר במהלך שעשוי להיות משמעותי מאוד מבחינה אלקטורלית.

מספר ימים לפני ליל הסדר גיטרמן חנך את המטה המרכזי של "קהילת אשדוד", ולמעשה היה הפוליטיקאי הראשון באשדוד שהחל בפעילות פוליטית מסודרת ומאורגנת. שני מטות קטנים יותר נפתחו במקביל. בימים האחרונים עשרות פעילים מגיעים למטות ומתחילים בעבודת ארגון יסודית, בגיוס פעילים נוספים ובגיבוש דרכי פעולה.
במהלך הרמת הכוסית לכבוד החג, גיטרמן הציג את המתווה החדש שהושג מול תנועת "שוויון", ופרגן לדור הצעיר: "אנחנו בעד הצעירים, הם אלה שיובילו את העיר בשנים הבאות, והגיע הזמן לתת להם את הבמה, שיתחילו להטביע חותם. דן סופר וחבריו בתנועת שוויון הפכו לחלק מהסיעה שלנו, ונעשה הכל כדי שהם ירגישו בבית ויתרמו את חלקם בזירה הציבורית".

גיטרמן הוסיף ואמר: "זאת הולכת להיות מערכת בחירות מעניינת מאוד, עם הרבה מאוד אמוציות. היה לי ברור שאני צריך להציג פנים חדשות ברשימה, כאלה שיכולים לצמוח מלמטה ולהפוך תוך מספר שנים למנהיגים הבאים של העיר. מי שלא חושב קדימה, נשאר מאחור, ואני שמח מאוד לראות את דן וחבריו לצדנו. אשדוד רשמה התקדמות מדהימה בעשור האחרון, וצריך להמשיך עם אותה תנופה, ובמקביל לשלב רעיונות חדשים וכמובן לשמור על האינטרסים של הדור הצעיר בעיר המדהימה שלנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך